Vročina …

… ubija … še posebej, ker imam nizek pritisk (moje povprečje je 90/70) … vse bi še šlo, ampak sedaj mi je še apetit vzela …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

9 Responses to Vročina …

  1. Einherjar says:

    Meni bos o vrocini govorila.

  2. Dorian says:

    Naj vzame še mojega … prinesem na dom🙂

  3. Vale says:

    @Ein, če ti rečem, da te na mizi čaka lep, sočen, ravno prav “zapečen” steak, kakšen bo tvoj odgovor?
    @Dorian … vzamem … samo, da ne bom potem samo sladko jedla?!

  4. Alla says:

    Dnevne temperature v mojem brlogu se ne spustijo pod 31 stopinj, nočne pa ne pod 27.
    Toplina brloga mi ni vzela apetita, samo malce drugačno hrano pripravljamo.

  5. Vale says:

    Bodi srečna … meni ne paše prav nič … misel na hrano mi povzroča edino slabost, če pa ne jem, mi je pa slabo, zaradi pomanjkanja cukra v krvi in nizkega pritiska … in nobena drugačna hrana ne pomaga …

  6. Ivan Grozni says:

    Glede hrane je res jeba, ampak pivo pa paše še bolj. Uiiiiiiiiiiii!😀

  7. Vale says:

    Aha, ko spijem pivo sem res uiiiiiiiiiii😛

  8. kameleonka says:

    Vale, jaz že eno uro sedim za kompjutrom in premišljujem ali se mi da solato naredit ali pač ne. Ne boš verjela, ampak v celem dnevu sem pojedla eno malo kruhasto bombico in pest suhih brusnic. Aja, pa pol pivca sva si s prijateljico razdelili – dovolj za napol prazen želodček. Do falafla imam čez cesto, ampak mi ni…

  9. Vale says:

    Saj to je najhujše, da mi še solata ne diši več … prav nobena, od sadja pa zmorem pojest samo banano …

Leave a Reply

