Tatovi teles …

… kot vam je že znano, v naši votlini ni televizijskega sprejemnika … zaradi obšolske dejavnosti, ki jo opravljam (beri clipping) imamo na računalu montirano PCTV kartico, ki omogoča sledenje TV Kopra in Eurosporta … prvi je potreben zaradi na začetku omenjene dejavnosti, drugi pa za morebiten ogled Formule 1 ali Moto GPja, pa kakšne fuzbalske tekme … in to je vse …

… ko grem na Koroško pa hočem nočem včasih gledam tudi TV, če se odločim, da bom večer preživela z Mamo Zinko … in tako zadnjič pletem nov kos nakita, medtem ko Mama Zinka gleda neko oddajo (pojma nimam katero) na TV SLO1 … in se pojavi na ekranu Werner … cel zagorel, s spoliranimi zobki, pramenčki v glavi, ki bi jih že lahko malo obnovil, ker se mu vidi centimetrski narastek, v beli srajčki (z odprtimi prvimi tremi gumbki seveda), v kavbojkah in japonkah … ter začne prepevati … v svojem smehljajočem se stilu z mediteransko instrumentalno podlago …

… najprej ga zaznajo samo moja ušesa … ko jih zvok resnično zmoti, ga še pogledam … gledam, gledam, še bolj gledam … “hudiča, kdaj se je pa Saška Lendero transferirala v Wernerja?” … kot da bi poslušal in gledal “ne grem na kolena”, samo da Werner poje “ne gane me, ne gane me, srce je kakor kamen” …

… po moje so bili na delu tatovi teles …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

7 Responses to Tatovi teles …

  1. Dorian says:

    Med mojo šaro se že dolga leta nahaja tudi hreščeča škatla, ki je včasih čisto črna, včasih pa na sprednji strani živahno miglja. Zadnjič sem med migljanjem zasmrčal na kavču in sanjal, da sem se zbudil sredi oddaje, za katero sem med reklamami ugotovil, da se ji reče MMS, PMS, … ali nekaj podobnega. Če ne bi bil prepričan, da sanjam, bi mislil, da sem nekaj hecnega pojedel. Nastopajoče je družila ena sama samcata lastnost: vsi so imeli zgolj in edinole – veselje do posluha.

  2. Schnuy says:

    pozabi Saško…tista njegova Opa Mala Hopala al kaj je una Bejba, bo najbrž tista po kateri se zgleduje..
    Čakam na mrežaste nogavice.
    ..na Wernerju

  3. Onkel PEPE says:

    Odkrito priznam, da tudi sam zelo redko buljim v TV in zelo verjetno ga kronam po svojih najboljših močeh. Na srečo pa med duhamorno tlako občasno skrivaj poškilim na net in prav zadnje dni sem na blogu http://jessy.blog.siol.net/2007/07/16/obljuba-dela-dolg odkril razkošno počivališče za učke z vsem možnim komfortom🙂

  4. Vale says:

    … ne, ne v tem komadu je čista Saška … sam krila metulja mu še manjkajo🙂

  5. Vale says:

    @Pepe … ta pa ziher poje “pokrij si kolena”😛

  6. Onkel PEPE says:

    Močno dvomim, da bi mi bilo dano ugotoviti, kaj poje, tudi če bi šel na njen koncert. Moji sluhovodi bi bili namreč v drugem, če ne celo v petem planu.🙂

  7. Jaka says:

    Jaz sem pa že mislu, da se je samo men zdelo. Sem planu v smeh, ko sem to slišal. Čisto skopirana muzika, inštrumenti, pol pa še neki v stilu “…lahko klečiš in…” Joj, tip je čista komedija, tolk kopira Saško zadnje čase. Men je blo res desperate!

Leave a Reply

