Projekt frizer …

… se je danes končal … vsem vpletenim se za nehotečo vključitev v projekt (beri teženje o frizerju in baravanju las) opravičujem …

… moja dolgoletna frizerka mi je sporočila, da ima predvidoma do septemba zaprt salon … menjati frizerja je zame kot bi menjala zdravnika … težko najdeš dobrega … sploh zaradi mojih las, ki imajo fotrovo dedno zasnovo in že od 16. leta sivijo ali bolje rečeno belijo, poleg tega pa tistih 60%, ki še ni belih vsebuje rdeč pigment, kar pomeni, da barve primejo drugače kot pri normalnih ljudeh … cela lasna zmešnjava torej …

… ob novici me je zajela manjša panika, predvsem, ker je narastek bil že kar opazen, barvanje pa hudo potrebno … kam sedaj? … najprej sem se spomnila moje prve frizerke … pa se na telefonske klice nihče ni odvzal … seveda sem potem uporabila pomoč ljudstva (beri pomoč MNB – Moja Najljubša Bjonda) … ter jo prosila, če me naroči pri svoji frizerki …

… tako sem danes odpujsala z malce straha k novi frizerki … na prvi pogled je delovala takisto kot moja stara … vendar na srečo ni govorila toliko oziroma ni opravljala toliko … malo sva se pogovorili, nato pa je šla miksat barvo … vmes je pripujsala tudi MNB in po nanosu barve na kepo (beri glavo) sva šle na kavo v sosednji kafič …

… MNB se vedno čudi, kako me ni sram sedeti v kafiču z barvo na glavi in ogrinjalom okoli vratu … jaz se čudim zakaj je njej to čudno … no, danes se je MNB čudila tudi moji barvi na glavi … bila je prestrašena, da je pretemna in da bom prišla od frizerja s čokoladno barvo … kljub prigovarjanju, da imam čudne lase, s čudnim pigmentom, med katerimi je 40% sivih, ni verjela, da bo na koncu barva las blontno bronzasta in ne čokoladno rjava … preden je frizerka sprala kepo, jo je MNB sumničavo vprašala zakaj mi je namontirala tako temno barvo … frizerka ji je, isto kot pred 15. minutami jaz, razložila, da bo barva lepa blond bronzasta … in je tudi bila oziroma je … MNB pa se je čudila, tokrat menda že četrtič, kako fukjene lase, da imam … hvala, vem …

… barva je, kot rečeno, fantastična, škarjice so fantastično opravile svoj posel v rokah Neže (tako je ime novi frizerki, ki jo bom kar obdržala), frizurca je bila lepa, račun manjši kot sem pričakoval, jaz pa zadovoljna …

… na kepo sem si nataknila čelado in zajahala zadnji sedež vespoline … MNB pa se je zopet čudila, menda že petič, kako si lahko na svežo frizuro natikam čelado …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

2 Responses to Projekt frizer …

  1. widra wanda says:

    hihi, dobro, da si tolele s svojimi lasmi opravila že včeraj in ne danes, kajti Meta Malus v svojem luninem koledarju, ki je takolele mimogrede nadvse zabavno branje (smeha polna skleda), za današnji dan svari: V lase, kožo, nohte raje ne posegajte z rezili. Morda zato, ker je luna v devici in tako energetsko najbolj uglašena s psi, hrčki in mačkami (kako je z ostalimi živalmi pa ne vem;))

  2. vale says:

    🙂🙂🙂

Leave a Reply

