Vespolina pozdravlja …

valespa2.jpg… po 12. dneh sem včeraj končno prišla nazaj domov … v najino votlino … kar človeku dobro dene … moje navdušenje nad povratkom domov je bilo verjetno toliko večje zaradi toka dogodkov, ki so vrgli plane iz tira … če bi me kdo videl, bi me lahko primerjal s psom, ki po parih dneh zopet ugleda svojega lastnika …  navdušenje je bilo tako gromozansko, da sem najprej temeljito očistila balkon in ga na novo uredila s kaktusi, sledilo je odtajanje hladilnika, čiščenje predverja, prestavljanje stvari, na koncu pa sem iz omare vrgla še par cunj, ki jih nisem oblekla že nekaj let … končno sem si namreč dopovedala, da jih ne rabim hranit, ker se ne kanim več zrediti za toliko kil, da bi mi bile zopet prav …

… skratka, podobno navdušenje me je prijelo tudi danes zjutraj, ko je Ključna podrobnost zakurblal vespolino in sva se peljala v službo … vožnja z vespolino mi še vedno predstavlja čisti užitek … iz Ankarana proti Kopru se peljeva po stari cesti in kljub temu, da je vespolina 200 kubična in doseže svojo končno tam pri 120, je ne terava več kot 70 … kupila sva jo zato, da z njo uživava, šteje svojih 22 let in zakaj bi jo človek matral … za večje hitrosti imava ipak svoje bjutije …  velik užitek daje tudi pri vijuganju skozi jutranjo konico …

… in jo ucvreva danes tako lepo mimo kolone na semaforju ter zavijava levo, ko začne nekdo na najini desni nenormalno hupat … pogledava, prepričana, da je spet nekdo znorel, ker prehitevava kolono, ko uzreva znano faco … Brane … bil je Brane, bivši lastnik vespoline iz Kranja, ki se je z družinico ravno peljal na morje in naju ugledal na križišču … cel smeh …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

One Response to Vespolina pozdravlja …

  1. Pingback: Francoske vespoline … « Ukročena trmoglavka …

Leave a Reply

