Skvačkano blebetava motoristka …

sheep.jpg… ko sem že mislila, da je mimo … pa vidim, da me je Alla hopsnila … in zdaj naj bi napisala sedem naključnih dejstev o sebi … ali nekaj podobnega … čeprav ne vem komu bodo ta dejstva koristila, ampak naj bo …

1. Preveč govorim … že od malega … v vrtcu in šoli sem imela probleme, ker nisem bila tiho … takisto se dogaja tudi sedaj, čeprav mi nekateri ne verjamejo, da sem se zelo popravila in vsaj ne bleknem takoj vsega kar si mislim … če bom kdaj zelo zelo stara bom obmolknila in vsi me bodo imeli za čudaško starko …

2. Ne maram obiskov … menda sem to že parkrat povedala … pa to ne pomeni, da se ne družim rada z ljudmi … ampak ne maram jih v svojem domu … dom je za domovanje, za obiske so primernejši barčki, kafiči, restavracije in podobne zadeve … in tudi k drugim ne maram hodit na obiske … raje se dobivam z ljudmi na nevtralnih teritorijih … sicer je res, da sem še do pred nedavnega 1x na leto priredila žur, ampak na koncu žura sem že tudi komaj čakala, da se vsi spokajo domov …

3. Spoštovanje in olika … je nekaj, kar ljudje ne poznajo več … v trgovinah te z vozički porivajo v rit, na semaforju te bi najraje povozili, če slučajno greš peš čez cesto, na motorju najraje zbili, če se postaviš pred njih, na parkirišču bi ti ne vem kaj delali z mamo, ker si zasedel “njihovo” parkirno mesto, “dober dan” pri sosedih večinoma ni več poznan termin … skratka vsakemu je mar samo do samega sebe, za druge se mu jebe in to je moto današnjega življenja … kam sta odšla spoštovanje in olika nimam pojma … redkokdaj ju še kje srečam, ju pa zelo cenim …

4. Znanje … ljudje ali smo preveč površni ali pa preveč ozko usmerjeni … nekega splošnega znanja ni več … branje časopisov je osredotočeno na rumeni tisk in tračarijo, gledanje TV na limonade, realistične šove in razne novičke iz sveta znanih … na domačem trgu skorajda ni več intelektualnega časopisja, še manj oddaj, knjig pa itaq nihče več ne piše, ker se ne splača, pa še berejo jih ljudje ne več …  in tako človek ugotovi, da ima okoli sebe zelo mali krog ljudi s katerimi lahko debatira še o čem drugem kot o tem katera igralka je rodila in katera se je ločila …

5. Zgodnja jutra in pozne noči … sta najlepša dela dneva … zgodnja jutra so tista, ko človek vidi stvari, ki jih drugače ne … zgodnja jutra so tista, ko je vse naokoli blažen mir in tišina, v kateri (kljub temu, da preveč govorim) uživam … po jutro se dan pozna … vsaj pri meni … pozne noči so tiste, ko zopet postane vse naokoli blažen mir in tišina, zvezde in luna na nebu, umirjeno morje … noč ima svojo moč … ponoči mi možgani najbolje delajo in se rojevajo najbolj nore ideje … če bi bilo po moje bi čez dan spala, zbudila bi se pozno ponoči in delala do poznega jutra …

6. Kuhanje, kvačkanje in štrikanje … ko bom velika bom kuharica, imela bom svojo restavracijo, ki ne bo velika in v kateri bom kuhala sama samo jedi po naročilu … vsega skupaj bo imela največ 10 mizic … zraven bom imela tudi barček z najboljšo kavo, kakavom, čaji in sveže pečenimi piškoti … na drugi strani pa bo še trgovinica z ročnimi izdelki izpod mojih prstov … nakit, pleteni in kvačkani puloverji, šali, kape … kuhanje, kvačkanje in štrikanje so stvari, ki sproščajo (se opravičujem za rabo besede, ki je zadnje čase najbolj zlorabljena beseda v Sloveniji) … misli odputujejo, skrbi odtavajo, na plan privre kreativnost in domišljija brez meja …

7. Motor … o njem sem sanjala že kot majhna deklica … pred sedmimi leti sem naredila izpit in ga kupila … po sedmih letih imam tudi tistega o katerem sem vedno sanjala … nisem tiste vrste motoristka, ki bi se na veliko predajala adrenalinu in testirala do kje lahko brusim gume … sovražim pogovore ob kavi, ko motoristi in motoristke modrujejo kako so se ganjali po ridah in koliko so nagnili motor ter s kakšno brzino so leteli v ovinek … motor imam zato, ker mi vožnja z njim predstavlja užitek … vožnja na dolge relacije, ko narediš v enem dnevu vsaj 200 kilometrov … vožnja s ciljem, da nekaj vidiš, da na poti do cilja uživaš, da preizkusiš kulinariko destinacije …

Menda bo dovolj … naprej ne bom podajala … vsi, ki jih berem so se o tem že razpisali … lahko bi bila žleht in zamorila Ključno podrobnost

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... razmišljanja, ... škavace. Bookmark the permalink.

One Response to Skvačkano blebetava motoristka …

  1. žuržet says:

    No upam, da ti bo v prihodnjosti res uspelo odpret eno fejst restavracijo, v katere ambijent ne dvomim in kjer bom zagotovo bila sa merakom reden gost – no glede na malce razdalje pa vsaj pogost:)… pred tem pa obesi vest na veliki zvon, da bom vedla kam prist….njammmski pozdrav : )

Leave a Reply

