Pakiranje …

www.alonzo.org… je zadeva, ki se je ne bom, kljub kar pogostemu potovanju, nikoli navadila in me vedno spravlja ob živce

 … moram pa povedati, da je pakiranje, ko greš na potep z motorjem malo manj utrujajoče, ker imaš prostora za prtljago silno malo in zato ne moreš, po žensko, tlačit v torbo stvari, ki jih potem itaq ne rabiš … zato pa na drugi strani terja tehten premislek o tem kaj vzeti s sabo … sploh kadar šotoriš, saj ti šotor, spalka in podlaga za spanje, ki jo ljudje, ki imamo težave z mehurjem, kravavo potrebeujemo, vzamejo najmanj tretjino prostora … potem je tu še obvezen dežni kombinezon, bulerji v primeru blata, japonke v primeru vročine, kavbojke in dolgi rokavi v primeru dežja in mrzlega vremena, kratke hlače in kratke majčke v primeru vročine … kozmetiko zreduciram na minimum in hvala kozmetičnim hišam, ki ponujajo stvari za tuširanje in pranje glave v mini pakungi, ki ne zazvame dosti prostora … nekam je potrebno še stlačiti sprej za ketno in ključavnico za motor …

… Fifa sicer pravi, da sem pri pakiranju v mojo majhno potovalno torbo, ki jo zavežem na zadnji sedež motorja, sila iznajdljiva, saj baje vedno tovorim s sabo stvari, ki jih drugi ne oziroma naj bi se v moji torbi znašlo prav vse, ampak mislim, da pretirava … res pa je, da vzamem s sabo vedno zalogo tablet (proti glavobolu, proti slabosti, proti povečani kislini, proti driski)  … človek ipak nikoli ne ve, kaj ga na takšnih dogodivščinah doleti in z velikimi problemi (beri bolečinami) v glavi, trebuhu ali kje drugje ravno ne moreš vozit motorja … je pa res, da si že dva dni prej začnem pisati spisek potrebščin, ker drugače pozabim polovico stvari …

… med nujnimi potrebščinami se, poleg naštetega, najde še obvezna rola WC papirja (ankol ne veš kje te prime), brisača ter vlažilni robčki, ki jih uporabljajo mlade mamice za brisanje ritk dojenčkom (ponavadi na zborih ni tušev in pridejo prav) …

… stvar je sila poenostavljena kadar bivakiramo v hotelih oziroma aparmajih, saj polovica stvari odpade … v takem primeru se potem v moji torbi znajde enormna količina majic, ki jih potem nikoli ne rabim … ampak človek nikoli ne ve, sploh pri meni, ki imam navado, da se:

a) popackam s hrano, ki jo konzumiram
b) polijem s kavo, ki so jo postavili na mizo
c) vsedem v največji kup blata, ki je v moji bližini
d) valjam po kakem travniku, ker se mi je pač zahotelo rolanja po travi

Zgodi se tudi, da pridem domov z malo bolj prazno torbo kot sem štartala … pa ne zato, da bi kaj vrgla stran … ampak zato, ker pozabljam stvari … pred leti sem na primer v Umagu pustila celo toaletno torbico … (ja, Vale, zberi se) … ampak kadar grem na pot s Fifo to ni takšen velik problem, ker je že navajena moje pozabljivosti in raztresenosti, zato ko zapustimo prostor bivakiranja še trikrat pogleda, če sem slučajno kje kaj pozabila …

Danes zopet pakiramo … seznam “nujnih” zadev pa se dopolnjujemo že od včeraj … seveda sem ga vmes že dvakrat založila …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... popotniško, ... razmišljanja. Bookmark the permalink.

3 Responses to Pakiranje …

  1. widra wanda says:

    med obvezno prtljago vsekakor štejejo robčki, žlica in vžigalnik – reči, ki vedno pridejo prav. vse ostalo je nadgradnja. dodatna majica niti ni nujno, dokler je kje v bližini kaj vode. vodnjaki so fajn za vse vrste blata in hrano.
    brisača je samoumevna kot najbolj uporabna reč v vesolju, pa knjiga in svinčnik. za vse ostalo je tu domišljija inu dobri ljudje, ki ti posojajo vse kar pozabiš;)

    tudi jazst ne maram pakiranja, ampak vseeno pa rada kam grem. lepo potovanje:)

  2. vale says:

    Joj Widrolina, hvala, hvala, hvala, spomnila sem se, da moram vsekakor vzeti s sabo “švicarski nož” … pride povsod prav …

  3. zdrawc says:

    jaz sem se pa odločil, da ne bom več nosil sabo več, kot 2 majic (eno na sebi, drugo v kufru), saj itak powsod prodajajo……..sploh pa vedno kupim še kakšno tako, za spomin

Leave a Reply

