Sulfo v številkah …

… za vse, ki še ne veste … Sulfo je moj sodelavec na levi … tudi sam je levi, ampak ne politično … ponavadi preživi delavnik v pozi misleca, ki mu nemalokrat dela težave, ko z glavo udari v mizo, ampak to je že druga zgodba … do penzijona ima še cca tri leta, koliko zagotovo, ne ve nihče, menda tudi on sam ne … v našo ustanovo je prišel po sila dobrem priporočilu druge ustanove, ki se ga je hotela rešit … seveda so “farani” naše ustanove padli na priporočila ter ga vzeli, zdaj pa ne vedo natančno kaj bi z njim … skratka, vsako jutro se prisvaljka  v službo ob 07.30, odsedi v pozi misleca štrcajoč po internetu, vmes gre za uro in pol na malico in kozarček rujnega, ter se natanko ob 15.30 odsvaljka domov … pravi, da ga boli desna roka … verjetno od poze misleca …

… pa da ne bom preveč nakladala, preidimo k bistvu …

… oni dan sedi Sulfo v pozi misleca ter po tiho vpraša: “Kaj ti veš zakaj mi Excel ne sprejme številk?” … naklonim mu BTP (Blago Telečji Pogled), ki je pri njemu že poznan: “Ne utrujaj in daj mi mir!” … sledi nerazumljivo godrnjanje v brado … nakar vzame v roke telefon in odtipka telefonsko službe informatike …

S: “Halo, koga sem dobil?”
M: “M.”
S: “Aha, M. Ti, imam problem. Zakaj mi Excel ne sprejme številk?”
M: “Kako prosim?”
S: “Tukaj želim odtipkati številko v celico in mi je ne sprejme?”
M (po kratkem premisleku): “Imate mogoče vklopljen Num Lock?”
S: “Kako prosim?”
M (ker že pozna Sulfota): “Vam gori nad številkami na tipkovnici zelena lučka?”
S: “Nobene zelene lučke na tipkovnici ni.”

Sledi nekaj minutni pogovor o zeleni lučki na računalniku, nakar Mju prekipi in se priklopi na Sulfotov računalnik ter izklopi Num Lock.

S: “Aha, zdaj pa sprejme številke. Aha, mora goreti zelena lučka, če želim, da mi Excel sprejme številke.”

P.S. Vsaka pod(r)obnost z resničnimi osebami ni v nobeni povezavi z ustanovo v kateri delam in temelji izključno na dogodkih povezanih z vzporednim svetom mojega bivanja na Zemlji.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

2 Responses to Sulfo v številkah …

  1. vasija says:

    hehehe… jap… tudi v mojem worku mam taksne rozice… vcasih ne moras verjet, kok je bil bog radodaren pri telesu in skrt pri mozganih;)

  2. vale says:

    Ma tukaj tudi pri telesu ni bil kaj prida radodaren🙂

Leave a Reply

