Sarajevo …

… od leta 2003 vsako leto obiščem … je moje najljubše evropsko mesto … in tako se je dogodilo, da ga bom ta mesec obiskala verjetno kar dvakrat … in sem evforično navdušena … ker bom zopet lahko naročila dvajsetko v lepinji s kajmakom, zraven pila tečni jogurt, za zajtrk odšla na tržnico po goveji pršut in paprike v siru, na vogalu Baščaršije kupila 10 kifljev za 10 KM in jih zobala medtem ko bom ugotavljala kaj je novega v zlatarnah, zvečer okušala janjetino izpod sača, zadavila Fikreta in Selmo, obiskala Amro, se čudila Sarajevčankam in Sarajevčanom v njihovi urejenosti, nalivala kavico iz džezve, skratka … Sarajevo prihajam … kmalu …

P.S. Edino Drine mekane ne bo več na “jedilniku” …

 

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo, ... popotniško. Bookmark the permalink.

5 Responses to Sarajevo …

  1. napo says:

    dvajsetko? … dobra merica, ni kaj!

  2. kameleonka says:

    Oh, obišči še “mojo” zlatarnico namesto mene!! Ne znam ti povedat katera in kje je, ampak ko jo boš ugledala, boš takoj vedela da je moja🙂
    Sarajevo obožujem!!

    P.S. Off topic: Gospa lončarka nima več lončkov z ofcami, ker je bila to še prejšnja kolekcija. Ampak ima pa veliko drugih, prav tako lepih in še ene par ofc na ploščicah za na steno obesit😉

  3. Vale says:

    @Napo … jep, dvajsetko zmažem Kod Želje😛
    @Kameleonka … bom. Nazadnje sem kupila prstan, ki je tako enormno velik, da ga lahko nosim le ob izjemnih priložnostih, ker lahko že kdo zahteva orožni list zanj … ofce za na steno so zakon, a ma tudi morda kakšnega kozla?

  4. brane says:

    grrrr

  5. Einherjar says:

    Fous!

    Se bom pa najbrz avgusta ustavil tam… na poti v bolgarijo.

Leave a Reply

