Pa koga briga …

… kdo je gledal Big Brotherja in kdo ga ni … tisti, ki ga gledajo se opravičujejo z nepotrebnimi izgovori zakaj ga gledajo, tisti, ki ga ne gledajo, pa se duvajo kako so sploh in oh, ker ga ne gledajo in vedo povedati tisoč in en razlog zakaj ga ne gledajo … pa kaj pol no … če si firbčen, ga gledaš, če nisi, ga ne … jaz ga pač nisem, ker nimam TVja in kaj zdaj?

Me spominja na tiste firbce, ki imajo dosti povedati proti blogom, potem pa vidiš kako jih na skrivaj berejo, ker ne vedo, da jih v statistiki bloga zlahka izslediš … kr neki …

 

 

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

7 Responses to Pa koga briga …

  1. Onkel PEPE says:

    Valewija, da ti prihranim trud zalezovanja po statistiki, prostodušno priznam, da se redno plazim med tvojimi kozlarijami. Večinoma so kar zabavne, z izjemo receptov, ki so duhamorni u 3PM in jih seveda gladko preskočim.

    Glede na to, da Big Brother recepte po duhamornosti prekaša vsaj 732x, si zlahka predstavljaš, kako zagrizeno ga spremljam. Raznih psiho_zadev sem do grla sit že z galeje.

  2. Vale says:

    Pepe ne seri😛

  3. Onkel PEPE says:

    No, prav. Priznam torej, da od tvojih kozlarij preberem izključno recepte, ostalo je namreč dolgočasno. Big Brother me je pa sploh do amena zasvojil.
    Ko sem ravno pri tem: skoval sem peklenski načrt, kako se bom danes začrval v najbolj temačen kotiček galeje, da mi po 16h ne bo treba odhlamudrat v Votlino. Ponedeljki so mi namreč najljubši. Veslamo k’ pr’ norcih.

    OK?🙂

  4. Vale says:

    Ma ni prav spljoh … še najmanj pa zato, ker dežuva in se jaz ne morem duvat na vespolini …

  5. Onkel PEPE says:

    Če ti je to lahko v uteho, ti zaupam, da se tudi pokojni Amerigo Vespucci ni duval na vespolini. Še več, NIKOLI se ni duval na vespolini. Svoj blog je pa kracal z gosjim peresom na slab papir. Taki časi so bili.

  6. Schnuy says:

    fensi je bit zategnjen intelektualec, ki si ne dovoli etično-moralnih spodrsljajev v obliki ogleda BB.
    pa dolgočasno tudi.

    Blogi so gut.

  7. brane says:

    jest pa sem gledal bigbraderja in uni striptiz pa kako so se gonili na čvedskem bigbraderju in prou všeč mi je.

Leave a Reply

