No …

… jaz zdaj grem … na poroko …

… Biftijevih …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

22 Responses to No …

  1. Schnuy says:

    no bom jaz…vprašala…Čigavo?

  2. Alla says:

    Schnuy, ti bom jaz prišepnila….. ob kavici.😉

  3. Schnuy says:

    pa ne moreš tko človekinja…
    bo še koga pobralo od radovednsoti.🙂

  4. Onkel PEPE says:

    Sporočam, da sem kljub službeni odsotnosti opravil svojo dolžnost in natanko ob 16. uri zadegal prvemu mimoidočemu taljanu v glavo kilo riža. Riso Gallo, v trdi pakungi, za posebno svečane priložnosti. Kar današnji dogodek nedvomno je.

  5. Schnuy says:

    Jest še vedno nič ne vem.
    Svet je ne Fer….

    grem kar nazaj delat…

    sploh me noben ne mara😦

  6. Onkel PEPE says:

    Šnuy, takolele gredo zadeve:

    Onkel PEPE ti lahko pove -> ampaq te mora potem ubit -> tega pa noče -> ker te mara

    Better?🙂

  7. Alla says:

    Lahko pa ji pove tudi teta Alla, pa še ubit je ne bo treba. 😛

  8. Schnuy says:

    vse pobit!
    po kavi seveda…

  9. Ivan Grozni says:

    Vse prefukat!
    Ivan, črna kava!

  10. Vale says:

    @Schnuya nič skrivnostnega, vzela sta se gospod Ravnikar in gospa Svetina.

  11. Pingback: polderji » Blog Arhiv » Cucurucucu Paloma (Soft Touch)

  12. Einherjar says:

    Biftija sta porocena??? Wow… I didn’t see this one comming… Lepo anyway.

  13. Vale says:

    @Aha, samo ne vem koliko je veljavno vse skupaj, glede na priče😛 … no, menda je vse uradno …

  14. Onkel PEPE says:

    Če priče niso Jehove, je vse v najlepšem redu🙂

  15. Vale says:

    @Pepe – pričalo smo po najboljših močeh … majke mi🙂

  16. Pingback: Višek poročne kulinarike … « Ukročena trmoglavka …

  17. klimbra says:

    In kakšen je sedaj pravilni priimek?????
    Svetnikar……..

    BTW……kongratuliram

  18. Schnuy says:

    note: klibra me je na včerjašnji kavi vprašal, če vem da sta se Biftijeva poročila🙂

  19. No, pa se je še ena dobra bejba umaknila s prostega trga belo-rožnatega blaga… Po drugi plati pa – je pa en možakar končno osedlan od jahačice, kot se spodobi🙂

Leave a Reply

