Po ptičih prihajajo …

img_0744.jpg… zajci …

… s Ključno podrobnostjo sva bila prepričana, da naju v džungli, ki obdaja najino votlino ne more nič več presenetiti … imamo srne, imamo grde ptičurine, imamo lepe ptičurine, zjutraj na travniku vedno pozdraviva koze,  ki jih pase sosed in splašiva fazane, ki se potikajo po grmičevju …  skratka pester ekosistem …

img_0740.jpg… malo prej pa dobim od Ključne podrobnosti mail, v katerem me obvešča o novih prebivalcih džungle, ki jih je slučajno ujel tudi v objektiv … zatorej pozdrav zajcem … v znak dobrodošlice vam poklanjamo tale komad

 

 

 

 

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

12 Responses to Po ptičih prihajajo …

  1. ermin says:

    a rabita puško? fračo? ker zajci niso le za slikat : -)

  2. Ivan Grozni says:

    @ Ermin: kar se tega tiče, bi mnogo raje pihnil kako srno. :>

  3. vale says:

    A lahko prosim počakata na naraščaj … to je treba načrtno gojit za odstrel, ne kar tako … sicer pa tudi jaz preferiram divjačinski golaž z domačimi njoki🙂

  4. Onkel PEPE says:

    Pred leti smo bili deležni službene večerje v neki zakotni beznici blizu Manchestra. Anglosaksonci ravno ne slovijo po užitni hrani in tako sem se dolgo posvetoval z jedilnim listom, kaj naj naročim. Spomnim se, da je nekje pri vrhu kraljeval zajc na švicarski način, ki pa ga v svoji previdnosti nisem hotel naročiti. Zbal sem se namreč, da bo prišla na mizo kaka “Swiss Army Rabbit” varianta, z obilico preklopnih uhljev, nogic in zobkov, kot pri tistih famoznih nožičkih. S to razliko, da je pri nožičkih zadeva uporabna, pri zajcih pa bržčas ne.
    Večerjal sem Goan Chicken Curry. In po vsem videzu ostal živ.

    Torej, Valewija, pri najboljši volji ti ne morem zaupati recepta za zajca na švicarski način. Čeprav vem, da bi ti to ogromno pomenilo.

  5. Vale says:

    V bistvu me je v mojem otroštvu Mama Zinka vedno, ko je bil zajec na jedilniku, hotela pretentat, da je kura, ampak zvijača prav nikoli ni uspela … že po kosteh sem vedela, da ne gre za perjad ampak nekaj kosmatega … od takrat ga nikoli več nisem jedla … naj se pasejo na travniku, morda jih požre kakšna krvoločna srna, ki jo bomo nato uplenili in bo ravno pravšnja za v golaž🙂

  6. ermin says:

    moje sanje. golaž iz bambija : -)

  7. Vale says:

    Nič ne bo, goveji je najboljši🙂

  8. xy says:

    povabi na kosilo

  9. ermin says:

    nekdo si sposoja mojo identiteto. vale & ključna podrobnost, imata IP, prosim zagrozita, zaropotajta ali forwardirajta. bomo uredili,

  10. Onkel PEPE says:

    Mogoče bo vas ali pa vsaj okoliške zajce zanimalo, kaj mi je sinoči sporočil gospod Ron Sauer. Navajam:

    “Prices for rabbit skins have almost halved from 0.72 to 0.40 Euros per piece but this is for immediate sale only.”

    Posredujte sporočilo zajcem in jim skušajte dopovedati, da je to zanje dobra novica.

    Če pa bo v okolici o’balne votline začela tiholaziti množica posebno tolstih aligatorjev in sorodne gomazadi, me konspirativno pocukajte za rokav. Mogoče lahko naredimo masten biznis.

  11. vale says:

    @Ermin forwardirano … mogoče bi rad bil kdo skuhan?!?

    @Pepe zajci sporočajo, da se za tako nizko ceno ne bodo prodajali in gredo v lov na aligatorje🙂

  12. Pingback: Otožni molovski muuu … « Ukročena trmoglavka …

Leave a Reply

