Jutri …

… je 06.06. … in ob 16.00 se kani dogoditi …

… več v naslednjih nadaljevanjih Odpisanih …

 

 

 

 

 

 

 

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

4 Responses to Jutri …

  1. Onkel PEPE says:

    Značilno za vsak jutri je, da slejkoprejko postane danes.
    Če boste okoli 16h zavonjali kaj posebno hecnega, bom to skoraj gotovo jaz, v duhu z vami.

  2. vale says:

    Malo sem živčna

  3. Dorian says:

    Na današnji dan – torej 06.06. – pred natanko šestimi leti, sem na obesek s ključi obesil še enega, ki še danes odpira vrata v moj dom. Zna biti, da šestice trajajo – zame so vsekakor srečna zadeva.

  4. Vale says:

    Vedno bolj sem živčna …

Leave a Reply

