Rdeče češnje rada jem …

… črne pa še rajši,
v šolo tudi rada grem,
vsako leto rajši …

… smo kot otroci deklamirali … oziroma se drli na kakšni češnjevi veji …

… pravzaprav imam dve češnji na katerih sem posedala in nobene od njih ni več … so jih posekali … prva je bila pri Teti Štefki … nanjo smo plezali tisti bolj pogumni in metali manj pogumnim, ki so čakali pod njo črvive ali pa zelene češnje, tiste najlepše smo seveda pojedli sami … bila je to velika stara češnja …

… in velika in stara češnja je bila tudi pri Teti tončki … na njej smo imeli tudi neke vrsto hiško … no, mi smo ji tako rekli … v bistvu smo imeli na njej lato na kateri smo lahko sedeli kvečjemu trije, ampak za nas je bila to takrat hiška v češnji … na njej smo viseli tudi ko ni bilo češenj … zaradi hiške kakopak … in nekega lepega sončnega dne, ravno ko se je pod češnjo posušila tlakovana in betonirana potka, smo tako skakljali po češnji … v bistvu smo se skrivali in jaz sem se odločila, da se skrijem v češnjo … in ko sem tako stopala iz veje na vejo … hrsk, šščččččččččččššššššššžžžžžžžžžžžžžžššš, bunk … naenkrat sem ležala na hrbtu na frišno betonirane in tlakovane potke pod češnjo in gledala gor v češnjo ter se spraševala kaj hudiča sem ji grdega storila, da me je tako nemarno vrgla iz sebe … kake tri metre sem štrbunknila v globino … moralo je kar lepo počiti, kajti sestrična in bratranec sta v trenutku pritekla izza vogala, ker sta slišala strašen bunk … nekaj minut sem nepremično ležala in razmišljala ali sem živa ali sem morda v kakšnih čudnih nebesih, kjer imajo takisto češnjo kot je naša … potem sem počasi vstala … seveda nismo o padcu povedali nikomur nič, da jih ne bi dobili še po riti, ker smo lazili po češnji … neumni otroci … sama imam sedaj fine posledice zaradi češnje in padca iz nje … takrat pa sem bila nekaj časa podobna enogrbi kameli … no in tudi po češnjah nisem nikoli več plezala …

… na vse skupaj so me spomnile češnje, ki jih je naš Igson prinesel za malico, da smo jih malo zobali …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... razmišljanja. Bookmark the permalink.

5 Responses to Rdeče češnje rada jem …

  1. kameleonka says:

    Češnje na drevesu me frustrirajo. Zato namreč, ker ne znam splezat na drevo…

  2. Vale says:

    Mene frustrirajo, če začnem razmišljat koliko mesa je v kakšni🙂

  3. Ivan Grozni says:

    Mene frustrirajo, če začnem razmišljat, kako v nobeni ni nič mesa.😦

  4. Onkel PEPE says:

    Jaz pa hrustiram izključno hrustavke

  5. Vale says:

    Hrustavke so zakon …

Leave a Reply

