Žnjanje utruja …

… včeraj sem po službeni dolžnosti morala prisostvovati nekemu dogodku (recimo mu dogodek Žnj) … še preden sem šla tja, sem vedela, da ne bom izvedela nič novega, kaj šele koristnega …

 … Žnj se je dogajal v eminentnem hotelu … pri tem se vedno znova vprašam zakaj so kongresne dvorane tako turobne … osvetlitev grozna, da te prej uspava kot karkoli drugega … v tej so bile luči še pod stoli, montirane v tla in organizator jih ni ugasnil, tako da so fino slepile direkt v oči …

… agenda je predvidevala številne eminentne goste s strani vladne in gospodarske sfere … kakopak sem že vajena, da so ti gostje napisani samo na agendi, potem pa se organizator prijazno opraviči, da so žal službeno odstotni in njihov govor prebere kakšen zdolgočasen namestnik, ki je slabe volje, ker ga mora nadomeščati … takisto je bilo na dogodku žnj … pri tem je bilo zanimivo, da se je za govorniškim pultom bohotilo veliko platno, na katero je organzator projeciral nek predstavitveni promocijski filmček, ki pa se žal ni videl, ker je bila osvetlitev premočna … no, ena eminentna teta je bila malo bolj prefrigana od ostalih stricev in je namesto namestnika poslala kar videoposnetek svojega govora, ki ga je organizator predvajal … no tete se itaq, zaradi osvetlitve, ni videlo prav dosti, slišalo pa tudi ne, ker se je namesto njenega govora slišal tekst Janse Rodošek o lepotah Soče … kje so ga staknili nimam pojma … po petih minutah čudnih pogledov, mahanja v press prostor in negodovanja so teto ugasnili ter jo potem znova predvajali z avtentičnim glasom … 

… sledile so prezentacije udeležencev … vedno iste … namenjene njim samim … kdaj bodo ljudje ugotovili, da power point ni namenjen njihovim zapiskom in da nanj ne rabijo pisati zadev, ki jih potem govorijo? … ni slabšega kot poslušat nekoga kako bere tekst iz prezentacije … da ne govorim o tem, da se nihče ne drži predvidene minutaže in vsak izkoristi nastop za to, da pove vse kar misli, da širšo množico zanima, čeprav je ne … tako se je prvi del zavlekel za več kot pol ure in večina slušateljev je že odmahudrala iz dvorane … tudi sama sem že bila tik pred tem, ko me je presentil prijeten ženski glas in zanimivi slide-i … nisem mogla verjeti očem in ušesom, ampak dama za govorniškom pultom je bila dejansko zanimiva in pravi balzam … imela je to nesrečo, da je bila zadnja … sem pa zato jaz na pavzo odpujsala zbujena in ne zblojeno zaspana od dolgočasnih govornikov in obupnega ambienta …

… kofi break … srebala sem sok, opazovala folk kako drug drugemu dopoveduje kako dobro prezentacijo da je imel (aha, my ass) in ugotovila, da sem lačna za znoret … ker ni bilo nikjer ničesar za pod zob, sem odpujsala v mesto … nadaljevanje zgodbe lahko preberete v spodnjem postu …

…  medtem sem razmišljala ali se naj vrnem v matično ustanovo ali naj še vztrajam pri dolgočasnežih … in se odločila, da se še malo mučim … sicer je bilo potem zagotovljeno zelo fancy kosilo, ampak nisem bila pri volji, da bi komunicirala z raznimi neznanci in pri tem žvečila hrano … sploh, ker imam ponavadi smolo in se mi kakšen kos mesa zatakne za zobe in potem ne vem kako bi si ga iztaknila, ne da bi sogovornik to opazil … na sploh pa nisem bila družabna in pripravljena na small talk v stilu “od kje pa prihajate? Res? Zanimivo. In kaj počnete? Aha, ja, no to bi me pa utegnilo bolj podrobno zanimati, lahko prosim za vizitko? Izvolite še mojo. A da to tudi počnete pri vas? blablablablablablabla …

 … tako sem za kosilo zopet odpujsala v mesto na kavo in pri tem zopet razmišljala ali se naj vrnem nazaj na neko zdolgočaseno okroglo mizo ali ne … takole v razmišljanju ob kavi pogledam malo naokoli, ko zagledam za sosednjo mizo sila znan obraz … tuhtam, od kje jaz tega tipa poznam … nakar mi kane, da je to Frenk, ki je bil sostanovalec v študentskem domu … seveda me ne spozna … nič novega … sama pa sem bila tako ljudomrzna, da mi na kraj pameti ni prišlo, da bi mu kaj rekla … od same ljudomrznosti, ki je bila tako močna, da sem počasi začela najedat že samo sebe, sem se odločila, da jo odpujsam proti Obali … in sem šla … ti materna … ter zabušila dan v tri krasne …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

One Response to Žnjanje utruja …

  1. Pingback: Smrdi, smrdi, kako smrdi ... « Ukročena trmoglavka …

Leave a Reply

