Burek …

… mesni … obožujem … no, drugo niti ne štejem pod burek, drugo so pite … ampak pustimo to debato za drugič … sama prištevam med najboljše bureke tiste z ovčetino, ampak tudi v Sloveniji se najdejo fini, čeprav ne ovčji … najboljši pa so mi …

… mariborskega (ne vem, če je še), ki smo ga ponavadi dobili ob petih zjutraj, ko smo se celi prekrokani vračali iz Štuka, svežega vročega …

… izolskega, ki sem ga jedla vsako jutro ob šestih, ko je svežega pripeljal v trgovino v Fieso kjer sem delala …

… koprskega na Kidričevi, ki je trenutno aktualen …

… ampak danes sem bila v Novi Gorici na eni … eh, nočete vedeti … in bila lačna … ker so ob 11.00 postregli samo s kavo in nam niso privoščili zraven niti rogljička, sem se odločila, da grem v mesto in si kupim kaj za pod zob … hodim tako po Novi Gorici in zagledam Pečjakovo pekarno … stopim noter … police so bile že bolj kot ne izropane … pizzete mi niso delovale všečne, sirove štručke tudi ne, ko zagledam burek … jep, burek bom … prijazna trgovka me vpraša, če mi ga zagreje … seveda … lično mi ga zavije in odpujsam po ulici dalje … seveda nisem pričakovala, da bo tako dober kot koprski, ampak take žalosti pa tudi ne … odvijem papir, odlomim … suh … ok, bo treba kupit še nekaj za pit … povoham … no, ja, saj bo no … dam v usta … bljeeeeeeeeeek … žoltav, da je kar usta skupaj vleklo … ali žerek, če to bere kakšen Korošec … skratka … ogaben … ne vem v čem so ga pekli, ampak olje je moralo bit že hudimano staro ali pa posoda neumita … poskusila sem se posilit še s par grižljaji, ampak ni šlo … zatorej gospod Pečjak, držite se domačih rezancev, vlivancev in drugih avtohtonih slovenskih zadev, burek pa prepustite tistim, ki vedo kako se z njim ravna … in za to žoltavo suho zadevo so mi zaračunali 2€ … v Kopru stane 1,7€ … sicer pa sem sama kriva, kaj pa eksperimentiram z bureki tam kjer ni potrebe za to, mar bi vzela makovko …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

8 Responses to Burek …

  1. Onkel PEPE says:

    Čeprav je gospod Pečjak svojčas napisal knjigico “Drejček in trije Marsovčki”, je kazno, da se na vesoljčice spozna kot zajc na boben ali celo manj. Sicer jim ne bi serviral neužitnih burnikov.

    Malce me pa zanima nadaljnja usoda preostalega kosa burnika v nominalni vrednosti cca 1,85€. Tovrstni artikli znajo biti jako prikladni za granatiranje sulfotov.

  2. Schnuy says:

    ampak..čisto res, so mesni bureki naravnost ogabni…

    sirov on the other hand….😛

  3. Vale says:

    @Pepe … kos bureka je končal v kanti za smeti pred Novo kreditno banko v Novi Gorici … Sulfo je ipak bil takrat na drugem vektorju … burek pa ni bil vreden hrambe in čakanja na primeren trenutek …

    @Schnuya … še enkrat … burek je samo in edino mestni, vse ostalo so pite …

  4. Schnuy says:

    ok..eno tehnicistično?🙂
    a je pehtranova potica tudi pita ker nima orehovega nadeva tako kot edina prava potica?

    palačinke z nutelo so prav toliko palačink kot palačinke z marmelado in obratno.
    😛

  5. Vale says:

    @Schnuya ne obremenjuj se s tehniko, ker ne boš daleč prišla … da je edino mesni burek burek in vse ostalo pita je zgolj moje mnenje, ki ga kot takega upoštevam … vse ostalo sploh ni važno … kot vedno🙂 … če boš pa v Capajebu vprašala za burek pa verjemi, da ne boš dobila ne sirnice, ne zeljarice, ne tikvanice ampak mesnega🙂

  6. Schnuy says:

    tru…ampak🙂 …tehnicizem je ipak zelo zabavna zadeva.

  7. Vale says:

    @Schnuy … no jaz tehnicizma s kulinariko prav gotovo ne bom mešala, še naprej ostajam zgolj pri subjektivizmu …

  8. Pečjak says:

    Gospod Onkel Pepe, moje ime je Vid Pečjak in ne Stanko Pečjak. Zamenjali ste naju.

Leave a Reply

