Nakit …

… sem po dolgem času spet zakvačkala … trenutno visi v vitrini naše ustanove, pred vhodom v menzo, tako da še tistim redkim, ki v njej obedujejo zmanjka apetita🙂 … skratka … ne samo, da mi ga je uspelo zakvačkati, tudi poslikati nam ga je končno uspelo … sicer je par fotk ne ravno kakovostnih, ampak za važit se so čisto OK …

Torej … traraaaaaaa … predstavljam vam mojo kolekcijo:

Zapestnice

Komplet

VerižicaPrstana

 

 

 

 

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

6 Responses to Nakit …

  1. Alla says:

    Res lepo!🙂

  2. brane says:

    zdej vidim zakaj mi pohan zrezek ni pasau.

  3. Vale says:

    Brane ne bi ti kaj ženi kupil😛

  4. Vale says:

    @Alla … tvoj komplet je še vedno med mojimi “best of”

  5. Dorian says:

    Vesoljček z nemirnimi prstki in zlatimi tačkami🙂.

  6. Vale says:

    @Dorian … vesoljčica :HUG

Leave a Reply

