Rožnkranc …

… ta vikend sem, med drugim, vandrala tudi po rodni Koroški … in tako sem odmahudrala na obisk k Teti Štefki … Teta Štefka bo stara letos 80 in je totalno fit in med vso mojo žlahto moja omiljena teta … verjetno zaradi tega, ker ima sila oster in nesramen jezik, vendar ne zameri, če imaš takistega tudi ti do nje … tako se imava sila rade, vendar, če naju kdo, ki naju ne pozna, posluša, verjetno misli, da se samo kregava ali pa vsaj zijava ena na drugo … skratka …

… kot se za Teto Štefko spodobi, mi je najprej postregla s precejšnjo mero borovničk, ker se baje ne spodobi sedeti ob prazni mizi … in potem smo čvekali … no, najprej sta čvekali z Mamo Zinko, njeno sestro in obdelali Big Brotherja, pa Zmageca, pa neko nadaljevanko, pa sosedo od unega, ki stanuje z uno, ki je prišla od unega in dela tam pri unem, sam je zoprna, ker je rekla unemu, da … skratka, teme, v katerih nisem mogla sodelovati, ker nisem na tekočem z njimi, zato sem počasi srebala borovničke in zehala …

… nakar sta prišli tudi do sobotne maše oziroma birme in birmancev, ki jih je šla Tetea Štefka gledat … in tako je pogovor nanesel na to, da jaz nisem birmana, niti pri obhajilu nisem bila, začuda pa so me na skrivaj (baje, ne spomnim se) krstili … in sem omenila, da mi je itaq vseeno, ker se kanim v kratkem izpisat iz Cerkve, ker pač ne maram Cerkve kot institucije, katolik pa tudi nisem … Teta Štefka mi je potem zabrusila, da sem fukjena (dobesedno) in da ni lepo od mene, da tako razmišljam, da kako bom pa otroke krstila … ko sem jo potem spomnila, da otrok ne bom krstila, če jih  bom sploh imela, je samo zamahnila z roko in mi rekla, da mi ni pomoči … v isti sapi pa je izjavila, da ona itaq hodi v cerkev samo zato, ker je že stara in ji je dolgčas … (jep, to je Teta Štefka) …

… debata se je nadaljevala o tem, da pri njih doma nikoli niso bili verski fanatiki in da so roženkranc molili samo nespomnimsevečkdaj … nakar se je Teta Štefka spomnila, da so se zadnjič pri kavi upokojenci kregali koliko delov ima Roženkranc …

“Tri”, pravi Mami Zinka …
“Ti si šele nora, kako tri, pet jih ima” odgovori Teta Štefka

… in se je začelo dajanje … tri … pet, samo petega se ne spomni …  tri … mogoče so samo štirje, ker se petega res ne spomni … tri … dokler … dokler ni Teta Štefka prinesla roženkranca na mizo … takega steklenega, nežno rozaste barve … kupila ga je nespomnimsekje …  ko jeMama Zinka ob roženkrancu nekaj preklinjala, jo je namreč opozorila naj ne preklinja, ker je roženkranc posvečen in kupljen nevemvečkje … skratka … Teta Štefka, vneta prisotnica nedeljskih in drugih maš, ni imela blage veze koliko delov ima roženkranc in kako se moli … Mama Zinka, ki v cerkve stopi samo ob Veliki Noči, ko nese k žegnu, pa ji je lepo razložila zgodovino, kako se moli, kaj pomeni, ipd. … skratka … sama sem se ob vsem tem prav posebej zabavala, pri tem pa izvedela, da ena maša stane 4.000 nekdanjih SIT … in računala v glavi, da so maše donosen posel, ki bi ga bilo vredno izvajati …

… ko sva z Mamo Zinko odhajali, se je mimo hiše peljal vaški župnik … v velikem novem terencu (pojma nimam za kaj ga rabi) … za njim je tekel njegov zvesti pes (baje ima tako naučenega, da teče zraven avta, ko on gre ob vikendih na kakšno kosilo) … Teta Štefka pa je mirno povedala: “Lej ga župnika, včeraj je tako pijan šel po cesti, da smo vsi samo čakali kdaj bo za grm padel! Ampak dobro, da sedaj vem za kaj gre pri roženkrancu, bom v nedeljo vsem povedala v cerkvi in bom ta glavna!” … na koncu se je še zadrla za mano: “Ni ti pomoči!” …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

2 Responses to Rožnkranc …

  1. kameleonka says:

    Hehe, ob branju sem se spomnila na včerajšnji dogodek po družinskem kosilu – na obisku smo imeli babico. Po kosilu fotr pelje babico na ogled vrta. Na drugi strani meje, kjer je vrt, imajo naši urejeni sosedje teraso, kjer ždijo in se krohotajo, da vsi vidijo kako srečna in urejena družina so. In potem našadva ogledujeta vrt, sosedje sedijo na terasi, so potuhnjeno tiho in vlečejo na ušesa, Nakar naša babi zavpije: “Kurba imaš lep paradajz!” Urejeni sosedji so bili najbrž čisto zgroženi. Že mi smo za njih navadni divjaki, zdaj pa še babica tako grdo govori! Hecne so tele babice!

  2. Einherjar says:

    Lepa slicica…🙂

Leave a Reply

