Veriga petih …

… se te dni prenaša med blogi … objavila jo je tudi Kameleonka …

In sedaj razmišljam katerih je tistih pet predmetov, ki bi jih lahko naštela … in sem pri vsem tuhatnju ugotovila slednje …

… nikakor ne morem izbrati top five predmetov … ker jih enostavno nimam … predmeti pri meni nimajo neke velike vrednosti … po zadnji selitvi pa sem vehementno zmetala stran kopico stvari, ki so me sicer spominjale na marsikaj in marsikoga … gledala sem te stvari in razmišljala o njih, potem pa ugotovila, da dogodki ostanejo za vedno v spominu in jih nihče razen mene ne more izbrisat, niti nadomestit … predmeti pa niso večni … lahko se pokvarijo, izgubijo, založijo … zato bom raje naštela svoji top pet dogodkov, ki zaznamujejo moje življenje, so močno vplivali nanj ali kako drugače spremenili tok, po katerem blodim …

  1. Vpis na faks …. na faks sem se vpisala izključno iz gole trme in kljubovanju fotru … po srednji šoli mi je namreč “zrihtal” službo tajnice v podjetju v katerem je bil sam zaposlen. Nekako se nisem hotela sprijazni s tem, da mi bo foter diktiral kaj naj počnem in kdaj naj se zaposlim, zato sem se zadnji trenutek vpisala na faks iz inata. To je povzročilo doma vsesplošno zmedo in jezo, ki se je končala takoj, ko sem opravila prvi izpit. 
  2. Prepis v 3. letniku faksa iz smeri Splošna ekonomija na smer MMP … dve leti na tej smeri sta mi dali ogromno izkušenj, možnost spoznovanja novih dežel, novih ljudi. Dve leti polni akcije.
  3. Selitev na Primorsko … v roku enega tedna sem dobila na Primorskem službo in se preselila … meni nič, tebi nič … brez resnega razmišljanja kako bo … brez stanovanja, brez avta, s kovčkom najnujnejših zadev sem pristala v Kopru v 15 m2 veliki sobici … nisem vedela niti kateri avtobus pelje do službe, če sploh pelje … ker sem pustila službo na Koroškem sem morala vrniti tudi celotno štipendijo, ki je predstavljala takrat sedem mestno cifro … na obroke … štiri leta … dajmo nazaj tisto kar smo pokurili v času študija … prišla sem v popolnoma novo okolje, med nove ljudi … začela sem čisto samostojno življenje, neodvisno od staršev … naredila sem tudi izpit za motor … in še kup drugih preobratov …
  4. Nakup stanovanja … končala z najemništvom … kupila sem si svoje malo kraljestvo … še zdaj včasih ne morem verjeti, da je res …
  5. Piknik pri Alki … ko sem spoznala mojo Ključno podrobnost in ponovno srečala sebe …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo, ... razmišljanja. Bookmark the permalink.

8 Responses to Veriga petih …

  1. Pingback: Petka « Black Magic

  2. Onkel PEPE says:

    Ko pa boš na vsem lepem kar od nekod iz lufta zaslišala TIK – TAK – TIK – TAK…, vedi, da je to čisto tvoja ura. Biološka namreč. Postala bo jako pomembna na spisku bistvenih zadev.
    In kot gredo te procedure običajno naprej, se zna že omenjeni spisek rapidno razširiti še za kako drobno, ETju podobno postavko. Morda celo 2. S katerimi boš neumorno grenila vsem nam, ki trenutno še nekako dihamo v tvoji bližnji ali manj bližnji okolici.

    Dobro jutro, Valewija. Svet je nanes še kar znosen🙂

  3. vale says:

    @Pepe ti ga biskaš🙂

  4. Onkel PEPE says:

    Vem. Hotel sem napisati: “Svet je Danes še kar znosen”, pa se mi je namesto Dja vštulil N. Ostalo je znanstveno koraktno, kot bi modro pripomnil naš skupni bežni znanec, če bi ga kdo kaj vprašal. Pa tudi če ga ne bi, najverjetneje.🙂

  5. Onkel PEPE says:

    korektno, seveda

  6. Vale says:

    Pepe ne sakiraj se … jaz to vsakodnevno vehementno počnem😛

  7. brane says:

    vale, a greš kmalu na porodniško?

  8. Vale says:

    Ja, bom nakit kvačkala😛

Leave a Reply

