Važna sem …

veszpa.jpg… ker sva s Ključno podrobnostjo včeraj postala ponosna lastnika tele naravnost lepe in kiči vespice … o vespi sanjam in si jo želim že nekaj časa … ne o novi … prav o takšni, stari … na katero se lahko vsedeš v kiklici in petkah in odfrčiš z njo v službo, mesto po opravkih, na plažo, v Trst, na kavico, kamorkoli … kar tresem se od navdušenja … weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

6 Responses to Važna sem …

  1. kameleonka says:

    Svoj komentar na tole vespico sem že podala, ponavljam še enkrat: Fouš sem! Kje se pa dobijo taki fini primerki?

  2. Schnuy says:

    eemm..a slika ziher dela? meni je ne pokaže😦

  3. brane says:

    vale, nekam me posnemaš…

  4. Vale says:

    @Kameleonka … te bom peljala en giro🙂
    @Schnuy … zdaj bi morala delat …
    @Brane … brade si še ne puščam😛

  5. kameleonka says:

    No, samo glej da me boš res!:-)

  6. Schnuy says:

    dela ,…sem pošnofala pro tvoji drugi/slabši/bolj kosmati/težji/vstavi po želji polovici.

Leave a Reply

