Tiči …

… v džungli pred votlino se nahaja čuk … že lani se je … ki se vsak večer začne oglašati s simpatičnim “kuiit” … in to naj bi pomenilo, da se pari … lani je MNB sicer strokovno ugotovila, da bivakiranje čuka v bližini moje votline ni nič kaj drugega kot posledica mojega kihanja, ki je baje podobno “kuiitu” … in da čuk baje misli, da v votlini biva čukica (BTW kako se reče samici od čuka?) … ampak dvomim, da se čukice sploh oglašajo … skratka, poleg čuka imamo v džungli še srake, šoje, kose, siničke, vrabce, prepelice … srake podim, ker žrejo jajca … takisto šoje … vrabci se derejo ko jesiharji in vse poserjejo … sinička prinese pokazat vsako gosenico ali drugo žwavo, ki jo ujame, na bližnjo vejo poleg votline in vmes še malo “pocicidoja”, dokler ji ne povemo, da lepo, da je uplenila žwavo, potem odleti … imamo pa še eno ptičurino, za katero ne moremo ugotoviti v kateri rod spada … začne se oglašati zvečer, približno istočasno kot čuk … ampak zadeva se ne dere … zadeva žvrgoli in poje kot kakšen slavček in to ves večer … sumimo jo, da je najmanj na koki … kmalu pa se bodo začeli oglašati še škržati … no, danes se je baje oglašal tudi flekser, ampak jaz sem že bila v službi, tako da vam njegovega zvoka ne morem opisat …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

1 Responses to Tiči …

  1. Pingback: Otožni molovski muuu … « Ukročena trmoglavka …

Komentiraj