Sobotno dopoldne …

https://i1.wp.com/www.coulaslourdes.com/fine-art/scoot006.gif… se je začelo s prepričanjem, da je ura 10.00 … po kratkem pogovoru z MNB (Moja najljubša bjonda), pa sem hitro ugotovila, da je ura 11.00 … tako je, če človek hodi po stanovanju brez oči (beri, brez leč ali očal) … ob mazanju paštete na kruh sem imela sestanek s Ključno podrobnostjo, potem pa sva jo mahnila v mesto (beri Koper) … pred tem sem, ob preverjanju, če imam vse dokumente v torbici, ugotovila, da se je moja najljubša čokolada malo stopila, razlezla po dokumentih (vozniška, prometna, potni list) in se tam ponovno strdila … Ključna podrobnost me je samo gledal s pogledom “Vale, zberi se” … sama pa sem na pol v krohotu razmišljala, da sem res eno teslo, da se mi take stvari dogajajo in da nujno rabim novo torbico … v Kopru me je čakala MNB, s katero sva bile sicer zmenjeni za kavico, vendar ni imela nič proti, da greva malo pokukat za novo torbico … staknili sva jo že v prvi štacuni, zraven pa še prikupno oblekico … ko sem vlekla nase še kavbojke, je MNB strokovno ugotovila, da ne bo več hodila z mano na kavo, ker potem absolutno preveč zapravim … verjetno je mislila nase, ko je plačevala sila elegantno črno jopico, za katero sem ji vneto trdila, da ji paše (če ji je pa res) … potem sva odhmahodrali na kavico na teraso, iz katere pa naju je kmalu pregnal dež, zato sva jo ucvrli v drogerijo … seveda se je končalo s poslikavo mojih rok in MNBjinih vek … ipak je treba preskusiti nova senčila za oči … ko naju je pet minu za tem zagledal Ključna podrobnost mu je že na 100 metrov bilo vse jasno in kljub temu, da ima očala, ki zakrivajo pogled, se je videlo, da se mu oči pod njimi vrtijo vzratno, kot pri avtomatih za Jack Pot … nekako smo še morali po stvari za jutrišnje kosilo in nekako se nam je zaluštalo puranjih trakcev v smetanovi omaki (recept sledi jutri) … ko sva tako na blagajni zlagala stvari na tekoči trakec, je Ključna podrobnost, začel razlagati kako purane, preden jih zakoljejo, omamijo … opis je bil sila nazoren, zato sem si na polovici njegovega vnetega razlaganja o klanju puranov zatisnila ušesa … prodajalka na blagajni me je čudno gledala, nakar sem ji razložila, da mi razlaga o klanju perjadi … napaka … začela se je debata med Ključno podrobnostjo in prodajalko o tem kako perjadi po tekočem traku režejo vratove … sicer mene to ne gane v tolikšnji meri, da bi postala vegica, ampak vseeno me nekako tudi ne zanima v tolikšnji meri, da bi z zanimanjem poslušala ali celo sodelovala … skratka … v deževno sončnem dopoldnevu je bilo kar zanimivo … doma sem še iztrebila prah iz stanovanja ter spekla dunajske šnicel in skuhala riž … sedaj pa nekako tukaj flancam brezvezarije, ki so se pripetile tekom dneva, ker se mi ne da ne brat, ne kvačkat bolera (BTW zadnji del je dokončan, za prednjega moram po nove zaloge bombaža, ker ga gre več kot sem pričakovala) … čez dobro uro bova odhmahodrala na tekmo … potem pa na pivce za živce v naš omiljen kafič … mogoče bosta tam tudi Biftijeva … ki sta nama v teh dneh bila v veliko pomoč in uteho … tako moralno kot ostalo … v zahvalo že planiram piknik njima v čast … pleskavice bodo letele med borovci, pivo se bo stekalo v grla, da o debatah, ki nastajajo ob takšnih prilikah niti ne govorim, ker bi me imeli še za bolj čudno kot sem … pa Pepesan se baje vrače iz bella Italia, ker je slabo vreme … vsaj tako je včeraj javil Čudoslawi … uf, pa Klimbro bi morala poklicat …

BTW: A kdo prodaja Vespo? Letnik pod 1990 … 150 ali 200 kubično … ohranjeno … kupimo … po možnosti v črni ali rdeči barvi … roza in plavo sem nekako izključila … ipak jo bova vozila oba …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

One Response to Sobotno dopoldne …

  1. Ivan Grozni says:

    Meni je pravzaprav vseeno, katere barve bo … dokler je ta barva črna. :>

Leave a Reply

