Čakajoč Godota …

… v soboto zjutraj na NKBM Ptuj … najina prisotnost je zaradi potrebe po hrvaških kunah bila primorana, zato sva ob pogledu na dolgo vrsto, ki se je vila pred štirimi odprtimi okenci, globoko zajela zrak in vdano čakala, da prideva na vrsto … na sploh čakanje dela ljudi živčne … tako je ženšče za mano bilo prepričano, da bo hitreje prišla na vrsto, če mi bo stala tik za hrbtom, me malo drezala s torbico v hrbet in mi vmes stopila parkrat na peto … čakamo mi pet minut, deset minut, vmes prečekiramo menjalniški tečaj in ugotovimo, da jih kljub slabi menjavi vseeno nekaj kupimo … po dvanajsti minuti cinično pripomnem, da bova na koncu ugotovila, da jih sploh nimajo, ampak to tudi moja Ključna podrobnost vzame kot zelo duhovito cinično pripombo in čakamo dalje … po petnajstih minutah le pridemo na vrsto … stopim do okenca:

“Dober dan, kune bi kupila.”
“Kaj bi? Položili gotovino ali dvignili?”
“Ne, ne gospa, kune bi kupila!”
“Nimamo!”
“Prosiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim???????????????”
“Ja nimamo jih!”
“In zakaj tega ne napišete na vidno mesto, ne da človeč čaka 15 minut v vrsti in še na tečajni listi imate vpisano, kar pomeni, da bi jih morali imeti?”
“Ja, bi pa vprašali, ko ste prišli, kaj ste pa čakali!”

Ah ja, namesto, da sem se vljudno postavila v vrsto in čakala, bi bilo bolje, da bi se zgodilo naslednje:

Pridem na banko in vidim vrsto ljudi … ker rabim “samo” kune, grem hladno mrtvo mimo vrste, morda rečem “samo malo”, da se mi kdo umakne, odrinem prijazno tistega, ki je na blagajni in vprašam delavko: “Kune imate?” … ona mi pove, da jih nimajo, zato odpujsam stran … oziroma mi pove, da jih imajo … in če jih imajo sta možna dva scenarija:

SCENARIJ A:
Uvidevno odpujsam nazaj v vrsto, ki se je medtem že malo povečala in čakam, da pridem na vrsto.

SCENARIJ B:
Ker sem že prišla do blagajne in ker imajo kune povem koliko jih želim, jezni množici za mano zabrusim, da kupujem samo kune in da bom hitra, vzamem kune, grem ter se mi jebe za cel svet, ki čaka, da opravi, kar že ima za opravit.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

3 Responses to Čakajoč Godota …

  1. Hirkani says:

    Sočustvujem.

    Obstaja še možni scenarij C:

    Vprašaš, nato pohlevno čakaš v vrsti in tisti, ki je pred teboj pobere zadnje kune, ki so še na voljo.
    🙂

  2. Ervina says:

    Da se izogniš gužvi in vsem črnim scenarijem, ti predlagam, da naslednjič dvigneš kune na hrvaškem na bankomatu. Označen mora biti z nalepko ”Maestro”.Tečaj je enak bančnemu v Sloveniji.

  3. vale says:

    Kune na hrvaškem avtomatu redno dvigujem, če ne gre drugače, ipak je potrebno pri vsakem dvigu plačati provizijo, ki je malce višja kot pa če kune zamenjam na banki.

Leave a Reply

