Kozel …

pivo sem včeraj poskusila …  temno … spila sem tri, na dušek … odlično … itaq, da poleg ovc, kozle obožujem … po Erdingerju se je uvrstil na drugo mesto … čin …

Velkopopovicky Kozel Černy

Vitejte u Kozla

Drugače pa na moji lestvici kraljujejo:

1. Erdinger
2. Omenjeni Kozel
3. Franziskaner
4. Guiness
5. Union

 

 

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično, ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

3 Responses to Kozel …

  1. napo says:

    kadar vaju mofat zategne v ljubljansko krajino ne spreglejta točenega velkopovickega černeho kozla … u lepi žogi na celovški … price performans! … pa lih prov ma mal manj alkohole, da te ne ruka po tleh kt slovenski pirski norčki …

  2. Vale says:

    He, he Napo, saj ravno tam sem ga pila, preden sem šla kričat na hokejsko tekmo Slovenija-Anglija … in tako kot si rekel, lih pravšnji je, da te ne rukne po tleh … pa še presenetljivo ugodno ceno ima …

Leave a Reply

