Wočala …

… glede na to, da že vse svoje življenje nisem zbrana in se mi non stop dogajajo pizdarije, ki si jih sama ustvarim … sem med drugim uspela v roku par dni pokvariti dvoje sončnih očal … nič hudega … oboja skupaj so bila vredna malo nič in ko sem začela razmišljati, da so se v bistvu pokvarila ravno zaradi tega, ker so vredna malo nič in ker malo nič na malo nič da veliko dosti … sem se odločila, da si končno nabavim sončna očala kot se šika … nekako sem že vnaprej vedela, da bom odmahodrala ponje v Trst, kjer imajo dosti večjo izbiro in nižje cene, ampak sem vseeno najprej poskusila s srečo v lokalni optiki … sredi aprila, ko je zunaj 25 stopinj, mi je prijazna prodajalka povedala, da novih modelov še nimajo in da jih pričakujejo v naslednjih dneh, vendar ne ve natanko kdaj … in tako sem z MNB (mojo najljubšo bjondo) odmahodrala v Trst … optika velika kot trafika, izbira pa fenomenalna … teta prijazna … nič tečna, ker sva z MNB pobirale iz polic cel arzenal očal in jih natikale na nos ter se pri tem režale ena drugi … vsake toliko je podala še svoje mnenje in nama arzenal na mizi še povečala s kakšno svojo všečno idejo … izbrala sem si dva favorita med vsemi in prosila prodajalko, če mi da očala na stran za 15 minut, medtem pa sva z MNB skočile še v sosednjo optiko in proces ponovile … seveda sem že vnaprej vedela kaj bom vzela, ker ko mi nekaj pade v oči, mi ponavadi nič več ni všeč, pa če se prodajalci in MNB še tako trudijo s prepričevanjem v nasprotno … tako sva odmahodrale nazaj na prvi kraj zločina … teta prodajalka me je še razveselila z dodatnim popustom, mi prijazno zakamuflirala očala v etui, dodala garancijo, račun, mi dala slovenska navodila za uporabo (čeprav nikjer ne piše, da se jih natakne na nos) ter krpico za čiščenje … in tako se sedaj kitim z novim modelom na nosu …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

7 Responses to Wočala …

  1. kemeleonka says:

    In potem na nos natakneš očala in rečeš: “I’m so cool!”

  2. Vale says:

    Yo, cel vikend sem to počela pred špeglom🙂

  3. Onkel PEPE says:

    Stavim, da z modelom na nosu zgledaš kitschy🙂

  4. Vale says:

    Celo Ključna podrobnost je danes zjutraj izjavil, da so mu všečna, upoštevši, da s tem ni mislil, da bi si jih on želel in upoštevši, da je izjavo dajal v jutranjih urah, ko se je kobacal v avto in ga je pogled na morje preveč fasciniral, da bi lahko pomislil na karkoli drugega🙂

  5. Alla says:

    Čudno, očitno je bil vikend v znamenju sončnih očal. Tudi v mojo zbirko sem dodala nova sončna očala, da ne govorim o Šnuju, ki si je privoščila kar dvojna.

  6. kemeleonka says:

    Ta vikend je bil res v znamenju sončnih očal. Mi smo jih izgubili v grmovju in potem spet našli oz. jih “izpulili” iz rok nekoga, ki se je veselil svoje najdbe. Za las je šlo!

  7. Vale says:

    Torej si bila cool by Bush😛

Leave a Reply

