Prasica …

… od šoje je danes zjutraj pred mojim nosom vzela kosovki iz gnezda jajce in jo vehemntno požrla … jaz pa sem sočustvovala skupaj s kosovko, ki se je jokala na glas …

 

 

 

 

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

7 Responses to Prasica …

  1. Onkel PEPE says:

    In če pomisliš, da se bogim kuram to durhmarš dogaja…😦

  2. Vale says:

    Kukavice niti niso tako butaste potemtakem …

  3. Onkel PEPE says:

    Za kukavice mi, generalno gledano, precej dol binglja. Mi je pa pri srcu ena, ki se ob petkih natanko ob 13.30 prisvaljka iz ure in s prikupnim Schwyzer Dütsch naglasom oznani:
    “KUKU…”
    Za vse tiste, ki doslej tega niste vedeli, prevedeno v slovenščino to pomeni:
    “Onkel PEPE, skidaj se domov.”
    In seveda jo ubogam.

    Samo mimogrede naj omenim, da na mojem PEPEjanskem koledarju danes piše PETEK.

  4. Vale says:

    Še dobro da ne piše PEPEK🙂

  5. Onkel PEPE says:

    Not quite, but close enough🙂

  6. Pingback: Tiči ... « Ukročena trmoglavka …

  7. Pingback: Ko se ptički ženijo … « Ukročena trmoglavka …

Leave a Reply

