Petek 13. …

… je jutri, na kar me je spomnil Don Pepino … pri tem pa na to, kako lahko množično folk naserješ, da verjamejo v vse mogoče … tako na primer v ameriških hotelih težko najdete 13. nadstropje in sobo s številko 13, ker so tako vraževerni, da jih enostavno nimajo …

… in tako se spomnim tudi boljše polovice Naše najmlajše bjonde, ki naserje vsakega, ki mu slučajno uleti mimo in ima za to nadnaravne sposobnosti … ko so gradili prometni križ na Bivju je pol Ankarana nasral, da če zažvižgajo ali trikrat zaploskajo (ne spomnim se točno), ko se peljejo pod nadvozom, to prinaša srečo … folk je to dejansko počel in sem bila enkrat sama priča tej čudovini, ko sem se peljala s prijateljico od Naše najmlajše bjonde prav pod tem nadvozom … ženska je začel panično žvižgat ali ploskat (ne spomnim se več) … z BTP (blago telečjim pogled) sem jo gledala in vprašala kaj hudiča to pomeni … smrtno resno mi je razložila, da to prinaša srečo … Najmlajša bjonda se je komaj zadrževala krohota, kasneje pa mi je pojasnila v čem je “fora” …

… spomnim se tudi mojih sošolk iz osnovne šole, ki so, kadar so našle kakšno svojo trepalnico, le-to položile na kazalec, zamižale in jo pihnile … baje so si zraven nekaj zaželele in se je potem to izpolnilo, če se je trepalnica odpihnila iz kazalca, če se pa ni, je pa to pomenilo baje nekaj slabega …

… zadnjič sem v bufu zagledala listek, na katerem je pisalo “Vino z žeblji” … spet sem BTP gledala in najprej pomislila, da verjetno piše “Vino z žajbljem” … ampak ni … prav sem prebrala “Vino z žeblji” … berem dalje … kupiš 10 nepocinkanih žebljev in jih kuhaš v vinu (ne vem več koliko časa) … to potem vsak dan spiješ 1 dcl po slamici, da ne poškodujše zob … WTF? vprašam … in dobim odgovor, da je to baje zelo zdrava pijača, če ti primanjkuje železa … aha … svašta … ne, hvala, bom raje rdečo peso … brez žebljev …

… sama nimam  vraževerskih nagnjen do raznih petkov 13. in podobnih zadev, čeprav verjamem, da ima marsikdo kje doma spravljeno kakšno vudu lutko z mojo podobo, ki jo pošteno špika … ampak, ker sem itaq prvokategorna čarovnica me to ne zadane sploh nič … imam pa kup čudnih navad (bi se lahko reklo) … sam vam jih ne povem …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... razmišljanja. Bookmark the permalink.

7 Responses to Petek 13. …

  1. kemeleonka says:

    Ena izmed takih traparij je tudi ta, da striženje nohtov v nedeljo prinaša nesrečo… Kr neki.

  2. Vale says:

    Ne me basat🙂 … to prvič slišim … kaj pa tista o striženju las in polni luni oz. ko raste luna rastejo lasje hitreje, ko plahni ali neke take fore? Je pa rekla moja frizerka Ursula, ki je itaq fukjena (v pozitivnem smislu), da ima več prometa, ko luna raste … baje …

  3. Schnuy says:

    he🙂
    ok priznam, da si vedno namontiram najprej levo rokavico preden se vsedem na motor.

  4. Vale says:

    @Scnhuya – če to počneš brez kakšnega razloga, potem to ni vraževernost … ampak “čudna navada”🙂 …

  5. Schnuy says:

    čisto vraževerje🙂 če sem odkrita…
    če se malo pokrijem, pa samo stvar navade…

  6. kemeleonka says:

    Baje je nekaj na tej luni, samo jaz se na take stvari ne oziram kaj preveč…

  7. Einherjar says:

    Zgolj v info… V kanadi ne najdes 4. in 14. nadstropja. Imajo namrec miljone kitajcev, ki imajo stevilko 4 za nesrecno🙂

Leave a Reply

