Lucky Bitch …

img_0330.jpg… mi je rekel moja Ključna podrobnost v nedeljo popoldan, ko sem v roku šestih ur prodala oba moja motoristična kombinezona in sva bila bogatejša za par sto evrov … moj prvi kombinezon … Dainese je šel v Šoštanj … kupila sem ga v Gorizzi štiri leta nazaj, ko sem kupila kravo Divo … odličen kombinezon iz cordure, dobro ohranjen, ampak kaj, ko sem shujšala in mi je postal prevelik … tako sem ga že dve leti vsake toliko pogledala, pogladila in obrisala prah iz njega … in letos je našel novo lastnico … prav ulit ji je  in naj ga nosi s takim veseljem, kot sem ga sama … seveda sem zaradi izgube kilogramov kupila drugega … Wintexovega … prav tako odličnega, lepega … služil mi je točno eno poletje … ker sem zopet shujšala … in tako je dobil v nedeljo novo lastnico v Trebnjem … imam še tretjega … iz Louisa … prodajam v bistvu samo hlače … ja, kaj čem, če sem pa zopet shujšala … in mi je tudi ta prevelik … no jakna mi ni … tako da …  če kdo slučajno rabi seksi usnjene hlače za na motor … evo jih na fotki … te so še naprodaj … malo nošene … cena ugodna … jaz pa ostajam pri svoji kilaži in obljubim, da ne prodam več nobenega …

P.S. Za vse blogerje, ki si želite kodeksa branja te objave ne priporočam, saj vsebuje vulgarno besedo bitch, ki lahko povzroči čudne reakcije!

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

11 Responses to Lucky Bitch …

  1. kemeleonka says:

    Kolk so pa številka? Sej jih ne rabim, samo ni za rečt da jih enkrat kmal ne bom.

    Kar se vulgarnih besed tiče: v mojem današnjem postu sta kar dve. Sem tudi hotela spodaj dodat pripis, pa sem si premislila. Od omembe tega kodeksa naprej sem postala prava mojstrica v uporabi grdih besed.

  2. Vale says:

    38 … ker si ti, ti prodam še jakno, da boš seksi🙂

  3. kemeleonka says:

    Ne bo šlo, mam 40. Razen če malo shujšam🙂

  4. Vale says:

    Treba probat …

  5. brane says:

    debele babe:
    mam eno jakno iz kordure vsaj ene 10 let staro.

  6. Ivan Grozni says:

    @ Brane:
    če ni stara najmanj 15 let, me ne zanima
    (nisembabasempadebelpress :> )

  7. Ivan Grozni says:

    @ Brane part2 oz. P.s.:
    tale “15 let” se nanaša na jakno in ne na kaj/koga drugega, jasno. :>

  8. brane says:

    prej nisem omenu, ampak tale jakna ima kr nekej plemenite plesni pod pazduhami.. pa hrbtni del je že kar nekaj cajta okrašen s pristnim blatom našega slovenskega vojaškega poligona.

  9. Pingback: Lucky Bich part two ... « Ukročena trmoglavka …

  10. gležnjarski says:

    ko se nazaj zrediš, boš pa lahko lepe nove ovitke kupovala🙂

  11. Vale says:

    @Gležnjarski – ma nistam ti ja Symru znaš😛

Leave a Reply

