Fotrnice …

… izraz nima nobene veze s tem, kar se že tri dni dogaja po našem hodniku … je samo moja lastna asociacija na vse skupaj … ki izhaja iz Čudoslawine priredbe maternice (prosim, da se ne bi kakšna ženska užalila, ker ni mišljenega nič slabega s fotrnico) … skratka … v ustanovi, kjer sem zaposlena je predvčerajšnim zadeva, ki dela v oddelku za posebne zadeve postala babica oziroma po primorsko nona … sama imam do raznih presežkov ob takih dogodkih kot so … “joj čestitam, saj sploh ne izgledaš babica”, “tako mlada pa že babica”, “joj obilo veselja z vnučkom”, ipd. … rahlo zadržano mnenje oziroma se jih ne poslužujem … ker ne vem zakaj bi se jih … pač me ne navdaja s posebnim navdušenjem nekaj, kar se tiče subjektov, ki mi niso po čustveni plati blizu … no, ta zadeva, ki je postala nona, že dva dni po naših kuloarjih povzroča salve čestitk, vreščanja, prenašanja podrobnosti o porodu, kilaži dojenčka, izbranem imenu, počutju novopečene mamice, ipd. … v službi so praznovali predvčerajšnjim, ko se je dogodek dogodil … včeraj je bila pisarna deležna gratis malice in vina … danes je bil cel štuk deležen gratis peciva in vina … meni pa še vedno ni jasno zakaj bi se jaz morala  tega dogodka veseliti … oziroma zakaj se nekateri ob tem, ko se jaz tega ne veselim, žalostijo …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

3 Responses to Fotrnice …

  1. PEPE says:

    Zajeban planet, tale Zemlja🙂

  2. nada says:

    Pa saj ni tako težko……veš vse ob svojem času, tudi jaz se veselim vsakega obiska mojih vnukov in nečakov, če ravno mrko ogledujejo moje zgubano telo, hja….temu se ne da ubežat.

  3. Vale says:

    @Nada, ni poanta v tem

    @Pepe, itaq …

Leave a Reply

