V slabo voljo …

… se povečini človek spravi sam … ponavadi rečemo, da nas je nekdo ali nekaj spravilo v slabo voljo … v bistvu pa se vanjo spravimo sami, ker dopustimo nekomu ali nečemu, da to sploh pozvroči … skratka, da ne razglabljam preveč, ker to ni bil moj namen … prejle sem šla po hodniku naše ustanove … pa srečam eno od uslužbenk našega posebnega oddelka, ki me vpraša, če sem ful slabe volje … malo začudeno sem jo pogledala, ker ipak to danes nisem, saj v miru pripravljam vse kar je treba in me zelo malo zadev moti po telefonu, in jo vprašala od kje njej ta ideja? … “Zelo grdo gledaš” je bil njen odgovor … “Očitno premalo, da ne bi spraševala takšnih kozlarij” sem že imela na jeziku, pa se mi ni dalo …

P.S. Zjutraj me je najbolj radoveden osebek moškega spola v naši ustanovi že na vhodu prijazno vprašal: “Ti, pa kaj ti nosiš ta rukzak zaradi zdravstvenih težav?” … Odgovor je sledil kot vedno

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

6 Responses to V slabo voljo …

  1. vanja.mihelic says:

    “V rukzaku imam sekiro in vsem, ki že zgodaj zjutraj postavljajo neumna vprašanja odsekam jezik!”

  2. Vale says:

    Kabuuuuuuuuuuum 🙂

  3. brane says:

    vale, taki dnevi so.
    včeraj sem eneha mojega znanca, danes tri sodelavce poslau v pizdumaternu!!

  4. Vale says:

    Grozen si Brane …

  5. kemeleonka says:

    Brane nič tkole grdo govort! Ti bo Dajana vrat zavila! Prosim da spoštuješ blogersko etiko in se ubraniš raznih pizdumaternih!

  6. brane says:

    @kameleonka, sm že povedu, da so taki dnevi.. sej se branim raznih unih kukr si ti rekla pizdematernih, ampak ne morem ceu cajt nagobčnika pa flajštra gor met. valči pa me tudi zastopi.

Oddajte komentar

