Revizorju …

… naj nekdo pove, da ne rabi kričat na ves glas po hodniku, da pokaže, da je en velik petelin na gnoju … to se vidi že od daleč, tudi če je čisto tiho …

 

 

 

 

 

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

13 Responses to Revizorju …

  1. Alla says:

    Daj telefonsko, pa ga koj pokličem.

  2. Vale says:

    A ti misliš, da me zanima njegova telefonska :SS

  3. Alla says:

    No fajn…..potem pač ne razumem zakaj si napisala, da naj mu kdo to pove.

  4. Vale says:

    @Alla … a misliš, da drugač kot po telefonu ne gre?

    Gre, gre …

    Kot pravi Grega: “Bolje gipser v čelo, kot nož v hrbet”

  5. Alla says:

    Najhitreje bi definitivno šlo po telefonu.
    No, ja…..očitno mu bo to povedal kdo, ki je bližje ali pa celo ti sama. Če te toliko moti.

  6. Vale says:

    @Alla … priporočam https://coprnica.wordpress.com/blog/ … zadnja vrstica …🙂

  7. pepe says:

    Pokojni N.V.Gogolj (Николай Васильевич Гоголь) je svojčas napisal nekaj na temo revizorja. Morda je zgolj slučaj, da je taisti avtor dal na svitlo tudi delo z naslovom Mrtve duše. Lahko pa tudi domnevamo, da gre za namig, seveda zelo prefinjen.
    Kakorkoli, na “moji” galeji ni opaziti pomanjkanja niti rjovečih osebkov niti mrtvih duš, tako da en klavrn revizor sploh ne pride do izraza.

  8. Alla says:

    @Vale…..pač ne bom nikoli razumela, da je “biti pravi jaz” in nezadovoljstvo do drugih tako tesno povezano. In če sem zaradi tega kaj bolj neumna…..naj bo. Vsak najde svoje stvari, ki ga izpolnjujejo in ga zapolnjujejo. In nikjer ne piše, da so moje ali tvoje prave, od nekoga drugega pa ne. Zanj so verjetno prave. Pa četudi niso…..kaj zato, niso moja stvar, se me ne tičejo in zato ne vplivajo name. Torej….jaz se ne obremenjujem z njimi.
    OK, OK, že bežim…..ker ne razumem…..😛

  9. Vale says:

    @Alla a ni tvoje poslanstvo na zemlji “razumeti”? Kako pa kaj računovodkinja?

  10. Alla says:

    Seveda, da je, ampak v prvi vrsti sebe…..😛
    Računovodkinja? Odkar sem ji povedala kaj me moti in se nehala ukvarjat z njo, je življenje v službi že skoraj idilično.

  11. Vale says:

    @Pepe … nisem vedela da je Taras Bulba bil revizor …

    @Alla: “Kako si ustvarimo idilično življenje”

  12. pepe says:

    Valewija, skoraj bi upal staviti, da niti Taras Bulba sam ni vedel, da je revizor. Morda je bil celo prepričan, da je ljubljeni sin Tarasa Kermaunerja iz zakona z Martyjem Feldmanom.

  13. Pingback: Spet je tu … « Ukročena trmoglavka …

Leave a Reply

