Maska …

… je obvezni del moje opreme v vsakdanjem življenju … včasih malo žuli, ampak sem je že vajena od nekdaj in se mi lepo prilega … zadnje čase jo včasih pozabim namontirati … prav smešno je, ko se spozabim … ljudje, ki mislijo, da me poznajo, me začnejo čudno gledati in me spraševati kaj je z mano narobe … pa jih gledam čudno nazaj in trdim, da nič … potem pa se spomnim, da sem pozabila nataknit masko … včasih se jim globoko opravičim, nataknem masko in imam ljubi mir pred bedastimi vprašanji … včasih pa nisem pri volji za natikanje … takrat se do konca užalijo in s povešenim riwcem odkljusajo stran, mrmrajoč v brk nekaj o čudnosti, ignoranci, nesramnosti in spremenjenosti … posujem jih s čarovniškim praškom in zasmilijo se mi v dno duše … uboge človeške duše … in uboga jaz, ki sem si nekoč, zavoljo sebe, da lažje preživim na planetu, na katerem sem po pomoti, nataknila masko … prav mi je … kaj pa sem … nekateri že veste kaj …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

2 Responses to Maska …

  1. kameleonka says:

    Dokler nosiš masko, si veliki večini ljudi všečen. Nositi masko pomeni: ne se preveč izpostavljati, ne preglasno povedati svojega mnenja, kadar le-to odstopa od mnenja večine… Ko masko odložiš, si pa nesramen, netakten, preveč direkten, čudaški… Ponavadi ljudje od tebe zahtevajo, da masko nosiš oz. da jim na njihovo vprašanje odgovoriš z odgovorom katerega hočejo slišati. Zelo malo ljudi je, pri katerih si dovolim biti čisto brez maske. Včasih me nošenje le-te neizmerno zabava, spet drugič mi je pa v veliko napoto. Eh, kaj naj rečem: včasih se mi s kakšnimi ljudmi preprosto ne da ukvarjati – ne glede na to ali nosim masko ali ne!

  2. PEPE says:

    Ehhh, fanta, vidva ga pa res bixata🙂

Leave a Reply

