Pizzoccheri …

img_0309.jpg… so se znašli v moji roki kakšnih 14 dni nazaj v eni od italijanskih štacun s prehrambenimi artikli, kjer ponavadi preždim toliko časa kot povprečna ženska v trgovini s cunjami … sploh pri policah s testeninami … imam to srečo, da se moja Ključna podrobnost prav toliko časa, če ne še več, ponavadi zadržuje pri policah s pivi … ponavadi sva že malo sumljiva, vsak na svojem koncu, ker redkokdo obrne vsako novost in jo pregleda … no skratka … kupili smo pizzoccheri-je, da poskusimo kaj za eno čudo je to … osnovni recept je bil napisan že na škatli … ampak ker se osnovnih receptov nikoli ne držim in ker gre za pizzocchere (recept for homemade), sem se odločila, da jih naredim s sestavinami za pizzo … in takole je šlo po redosledu:

POTREBUJEMO:
200 g pizzocchieri-jev
10 dag prešane slanine
10 dag gavde
omako iz pelatov
strok česna
gobice
sol, poper
dve žlici oljčnega olja

img_0306.jpgPRIPRAVA:
Pizzocchiere kuhamo v slanem kropu, ki smo mu dodali strok česna in žličko oljčnega olja 12 minut, nato jih odcedimo. Pripravimo naoljen pekač, v katerega zlagamo – rezine prešane slanine, pizzocchiere, omako iz pelatov, gobice, sir … sama sem naredila tri redoslede, odvisno kakšne velikosti pekač imate … postavite v prej ogreto pečico na 200 stopinj in pečete cca 20 minut …

P.S. Lila hvala za gljivice … so primaknile k boljšemu okusu … nori smo pa že brez njih …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

4 Responses to Pizzoccheri …

  1. kameleonka pravi:

    Izgleda zanimivo. Tile pizzochieri izgledajo kot nekakšni “kratki” rezanci, ne?

  2. Vale pravi:

    Ja, samo iz ajdove moke so narejeni …

  3. Dave the Wave pravi:

    Porkagrable, kako pa je to dobro. Sicer nisem bil nič v Italiji, pa sem namesto “pizzopiccekov” v Merkatorju kupil široke rezance iz ajdove moke. Všeč mi je tudi ideja z česnom v vodi. Vale, bravo. 🙂

  4. Vale pravi:

    O Dave hvala, da si me spomnil. Sem že pozabila nanje 🙂 Idejo s česnom pa lahko uporabiš tudi, ko kuhaš npr. krompir za solato. Jaz dodam še lovorov list na koncu.

Oddajte komentar

