Dve novi coprnici …

… ki sta mi všeč in ju redno berem …

KAMELEONKA in
WIDRAWANDA

… brez zameri punci, če ne bi bile po moji definiciji coprnici, vaju zagotovo ne bi brala …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

7 Responses to Dve novi coprnici …

  1. kameleonka says:

    Ej! Hvala za kompliment – se mi dopade, da si me stlačila v kategorijo coprnic. Moramo kdaj organizirat kakšen coprniški večer, da se spoznamo!

  2. Vale says:

    @Aaaaaaaa ne želi si mene spoznat … še vsakemu je bilo žal (moja Kjučna podrobnost ni vsak op.p.)🙂

  3. kameleonka says:

    To pa ja ni nič takega. Tudi jaz imam podobne “probleme”.

  4. PEPE says:

    Valewija, a se dons spet pomalem duvava?🙂

  5. Vale says:

    Pepe itaq, kot vedno🙂

  6. widrawanda says:

    z veseljem sem coprnica, dokler me ne sežgo na kakšni grmadi;)

  7. Vale says:

    @Widrawanda … si preveč spolzka, da bi te ujeli in preveč mokra, da bi te zažgali🙂

Leave a Reply

