Smrad part two …

… včeraj sem popolnoma onesnažila moje bližnje okolje in prostor s smradom … tegale sem popoldan še nadgradila z obilico česna na solati … saj bi bilo vse ok, če ne bi bilo …

… nek splet okoliščin in dogodkov se v kozmosu vsaj enkrat na teden pripeti, da jaz in moja Kjučna podrobnost nehote zadaneva ob Biftije … nekako smo si menda usojeni, smo zadnjič modrovali … včasih se sicer res dogovorimo za srečanje bližnje vrste, večinoma pa se ne klicarimo in dogovarjamo za neka planirana druženja … tako smo viseli skupaj v soboto zvečer … in glej ga zlomka, ravno par ur pred visenjem in druženjem sva s Ključno podrobnostjo jedla najino omiljeno pizzo Jurček, na kateri je tudi tržaška omaka … valjda vonj, ki se je širil ob komunikaciji ni bil prijeten, še manj takrat, ko je začelo delovati pivo … ampak dobro … ženska polovica Biftijevih je še nekako navajena na razne vulgarnosti kot so na primer riganje … moška polovica pa je vljuden in ne bo težil, če človek enkrat malo daje po tržaški omaki, ampak bo vse skupaj mirno prenašal … malo manj je bilo to všeč sosedu na moji desni (ampak to je že druga zgodba, ki se je pripetila čisto nehote) … skratka … a ni hudič … včeraj, sem si, kot sem že povedala, na solato stresla cel strok česna … glede na to, da je bil delovnik natrpan s kreaturami iz naše ustanove in da je Ključna podrobnost postal lastnik nove izredno lepe mat črne helme, sva šla v najin omiljen kafič na pivo, da nazdraviva … seveda, koga drugega sva srečala za šankom kot Biftije … srečanja bližnje vrste z Biftijevim med tednom niso ravno zdrava, saj se ponavadi končajo pozno ponoči in potem naslednje jutro “nas boli glava po celem telesu” (citat ženske polovice Biftijevih op.p.) … vse bi bilo čisto vredu … če pivo zopet ne bi imelo svojih posledic (riganja) in boga Biftijeva sta bila zopet deležna vonjav, ki so se širile od mene … čeprav čisto nehote … malo me skrbi, ker dvomim, da bosta sploh še verjela mojim zgodbam “čisto slučajno sem jedla česen” … ker sta se včeraj tako uvidevno vedno  bolj oddaljevala od mene (ženska polovica Biftijevih se je celo 2x presedla) … mogoče malo pretiravam, kot vedno … ampak vseeno se jima na tem mestu opravičujem … česen je sicer zdrav, samo ne na takšen način …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

3 Responses to Smrad part two …

  1. maxxi says:

    bwahahahaha🙂 bifti :))

    sicer pa … nima smisla pit pir če pole ne rigaš in …😛

  2. bifto says:

    … prdiš. Ampak v sobotni gneči (in posledično večji koncentraciji različnih žlahtnih plinov) je to manj opazno kot ob sredah, ko je vrsta ob šanku bolj redka … in te lažje identificirajo.

  3. Vale says:

    @Bifto hvala … obljubim, da bom v soboto jedla sam rožice in to mentolove🙂

Leave a Reply

