Smrad …

… se širi po pisarni, ker sem ravnokar požrla snedvič s počeno žemljo in duplo porcijo bakalaja, ki ga je v žemljo namazal Stojan, najbolj fukjen trgovec pri sosedu … ko ga je mazal … bakala v počeno žemljo, si je v brk mrmral “bom dal dve žlici, ker je boljše na debelo” … seveda mi je zelo žal do sodelavca, da mora ždet v smrdljivi pisarni, ampak v ustanovi kjer sem zaposlena ne premoremo nobenega kotička kamor bi človek šel na kavo, kamoli, da bi kje pojedel snedvič … lahko bi sicer odpujsala v menzo, vendar me je malo strah, da ne bi gospa Marija, ki daje poc, ki ga pripravljajo v menzi na krožnik,  z mrkim pogledom rekla: “Ti ne pripada”, kar reda izreče kadar me slučajno zagleda … to govori od dneva, ko sem še redno hodila v menzo in sem nekoč opazila v kantah za hrano krompir … na Koroškem rečemu krompirjevi solati “mrzel krompir” in ker nisem vedela ali je v kanti tenstan krompir ali mrzel krompir, sem jo prijazno vprašala: “A je danes mrzel krompir?” … Marija me je mrko in zabodeno pogledala in odgovorila: “Ne, pri nas nimamo nikoli mrzlega krompirja!” … v trenutku, ko sem ji hotela razložiti, da gre za narečni nesporazum, se je Marija odločila, da me ne mara več, ker jo obtožujem, da kuha mrzel krompir in od takrat mi je vsakič, ko sem si zaželela namesto riža in mesa na primer testnine in meso mrzlo odgovorila: “Ne pripada” … ker ne maram, da mi drugi govorijo kaj mi pripada in kaj ne in ker se je menza od takrat itaq strašansko poslabšala, sedaj jem malico v pisarni … ponavadi sadje in jogurt, pa kakšen piškot in prepečenec se tudi najde, danes pa po službi grem s Ključno podrobnostjo v Trst po njegovo novo helmo, zato ne bo časa za domače kuhanje in sem si šla kupit snedvič z bakalajem, da popoldan ne umrem od lakote … no umrla ne bi, sem pa sila tečna, če sem lačna, kar pa ni ravno fino …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

One Response to Smrad …

  1. Pingback: Smrad part two ... « Ukročena trmoglavka …

Leave a Reply

