Sama sebe …

… iščem marsikdaj … pa ne v smislu lastne osebnosti ali po filozofsko “kdo sem”, to že nekaj časa kar dobro vem in nihče več me ne more prepričati v nasprotno … ampak zaradi neurejnosti, pa ne tiste fizične, ampak tiste, kako bi rekla, karakterne … nered bomo to raje imenovali, ker ne gre za neurejenost ampak za tipični nered … skratka, Kameleonka je kriva vsega (prvič, ker jo berem, drugič, ker je načela to temo, na katero pa jo je spomnila Hirkani) …

… ko sem prebrala Kameleonko in njeno razmišljanje o kreativnem neredu, sem se spomnila:

  • Mama Zinke, ki trdi, da sem najbolj raztreščeno bitje kar jih pozna … morda ima prav … vedno, ko sem odpravljam v SG nekaj pozabim v Ankaranu in obratno, ko se vračam v Ankaran, sigurno nekaj ostane v SGju (od osebnih dokumentov, do mobitela, denarnice … mama in ata pregledata celo stanovanje preden grem in nosita stvari za mano v avto) … prav tako je bila že z mano, ko sem na ulici izgubila kuverto v kateri je bilo 150.000 SIT (bilo je to pred EPFom v MBju, padla mi je iz mape) in sem jih čez tri dni dobila nazaj, ker je na kuverti na srečo bil moj naslov … prav tako je bila zraven, ko je za brisalcem avta bil zataknjen indeks, ki mi je padel iz torbice in ga je nekdo po logični povezavi kraja bivanja in registrske tablice zataknil za brisalce prednje šipe … ve tudi, kako se je jezila, ko nikoli nisem imela pospravljene sobe in kako sem se vedno znova navduševala nad raznimi stvarmi, vendar to ni nič slabega, saj zdaj gojim raznovrstne hobije kot so kvačkanje, štrikanje, kuhanje (na kar je ponosna), motorizem (na kar ni ponosna) ipd. …
  • Moje Ključne podrobnosti, ki me edini pozna takšno kot v resnici sem in ki mi ob dogodkih, kot so padanje očal po tleh, padanje novega digiča po tleh, padanje miške po tleh, razlivanje stvari po kuhinji … reče: “Daj Vale, prosim, zberi se” in to pove smrtno resno in misli smrtno resno, čeprav ve, da ne bo pomagalo kaj dosti in da sem zbrana kolikor sem lahko … točno ve, da si lahko obeta še mnogo podobnih podvigov z mano … včasih ga občudujem, da vse kar se da mirno prenaša, ipak je perfekcionist v vseh pomenih besede … čisto nasprotje mene kot neredne …
  • Čudoslawe … ki me precej dobro pozna in me ob njej vedno znova zadane spoznanje, da sem res hudičevo raztreščena in neredna, saj za mano, ko zapuščava kakšno mesto ali kraj dogodka vedno pregleda vse (npr. ko sva na kavi, pogleda na mizo, pod mizo, okoli mize, po sosednjih mizah), da preveri, če nisem slučajno kje kaj pustila … to počne od dneva, ko sem v kampu v Umagu pustila v WCju celotno kozmetično torbico … sama je totalno nasprotje, saj je tako urejena, da se je včasih ustrašim … nekoč sem izgubila (vsaj mislila sem, da sem ga izubila) ključ od njenega šotora (ja, šotor zaklepa, za razliko od mene, ki ga puščam na stežaj odprtega) … celo noč nisem spala, ker sem tuhtala kako ji naj to povem … potem sem ji zjutraj v strahu povedala, da ni več ključa … ker me pozna je malo pogledala naokoli in ključ sva našli v spalni vreči … prav tako sem se vedno nasmejala, ko sva skupaj šotorile … ona je porabila cca pol ure do eno uro, da je stvari lepo zložila na levo stran šotora, toliko, da ni še posesala in pometla pred šotorom … jaz sem vrgla stvari na desno stran, za kar sem porabila cca minuto do dve in zadeva je bila zame rešena …

… no in tako že celo življenje delujem v totalnem razreščenem urejenem neredu … v njem se znajdem in najdem stvari … ne vem zakaj, sploh se ne jezim, če kaj izgubim, ker v 99% potem to tudi najdem … zadnjič sem izgubila v službi oba uhana (pojma nimam zakaj so padli iz ušesa), ki mi jih je za Božička podarila MNB (Moja najljubša bjonda) … vedela sem, da jih bom slej ko prej našla … eden je ležal pri tajnici pred vhodom v pisarno, drugi pa je bil zataknjen za mojo spodnjo majico … ne lažem se in ne pretiravam, v roku enega tedna sem ponovno izgubila enega od takistih uhanov … našla sem ga pol metra stran od svoje pisalne mize … in tako kot najdem vedno izgubljene stvari, ne najdem stvari, če si jih uredim … takoj, ko pospravim goro papirjev, ki ležijo na pisalni mizi (ker šef postaja že živčen ob pogledu na neurejenost), ne najdem ničesar več … isto je z datotekami na računalniku … ko jih uredim so zame izgubljene … kup štorij bi še lahko napisala na to temo … vendar mi itaq ne bi verjeli … ja, ja “Vale, zberi se”…

P.S. Hehe, sem se spomnila še malo Čudoslawe, ki se vedno nakrohota, ko se spomni, kako sem kakih šest, sedem let nazaj, ko sem šele naredila izpit za motor in imela v lasti Yamaho Viargo 250  s takimi luštnimi usnjenimi stranskimi torbami, peljala pred njo po cesti … torbe so bile prazne, po tem ko sem jih izpraznila, pa sem jih pozabila privezat nazaj na amortizerje … ko sem vozila to mojo Virago so me klicali Sneta sekira, ker sem jo tiščala kolikor je pač šla (ni šla dosti, tam do 120 km/h je zmogla največ) … no, tiščim jaz pred Čudoslawo to mojo Virago po izolski obvoznici, ko slišim, da Čudoslawa neki trobi za mano … pogledam v ogledala, vidim, da tudi krili z rokami, hkrati pa vidim v ogledalih nekaj črnega, ki plapola po zraku … seveda so bile neprivezane stranske torbe, ki jih je od “hitrosti” in neprivezanosti nosilo po zraku in sem morala dajati videz kakšnega batmana …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

11 Responses to Sama sebe …

  1. kameleonka says:

    Vale, zberi se!

  2. Ivan Grozni says:

    @ Kameleonka:
    EJ! THAT’S MY LINE!!!!

    SAAAZZZZAAAAAAAAAAAAAAAS!!!!!! :>

  3. kameleonka says:

    @Ivan Grozni: Kaj se pa tako razburjaš! Nič se te ne bojim, da veš, kljub temu da imaš tako grozno ime in da tako grdo vpiješ!🙂

  4. Ivan Grozni says:

    @ kameleonka:

    Jaz se pa ne bojim tvoje Onke, kaj šele Kamele. :>

    So that makes us even :> :>

  5. pepe says:

    Valewija, če boš tako neznansko konfuzna, boš lepega dne izgubila še nedolžnost. Vprašanje, če ti jo bo pošteni najditelj zataknil za brisalec.

  6. Vale says:

    @Pepe … tale komentar bom vzela nedolžno😛

  7. pepe says:

    Valewija, natanko tako je bil tudi mišljen🙂

  8. Vale says:

    Bom vprašala še Edith Wharton, če kaj ve o tem😀

  9. brane says:

    jao, vale.. v soboto sem denarnico pustu na sočergi polcajem, pa na dirki sem pozabu brzinca odpelat. pol sem pozabu tankat..
    na koncu nisem vedu kako se kličem..

  10. ermin says:

    ako nemaš kome drugom – dođi makar k sebi. npr.

  11. Pingback: Wočala ... « Ukročena trmoglavka …

Leave a Reply

