Japka …

… skoraj vsak dan se v mojo pisarno prikotali jabka iz oddelka za tulibane (beri računovodstva) … k meni se prikotali zato, ker ne more poknjižit fakture dokler jaz nekaj ne popravim, kar je nekdo tretji naredil narobe (ja, prav ste prebrali) … no in ko se vsakič takole prikaže z njenim “čao, čao, zopet jaz, eheheh” jaz vsakič znova na skrivaj, ali pa tudi ne, zavijem z očmi naravnost nazaj v možgane … zakaj? … ker je japka prepričana, da mora vsakič znova, ko uleti kaj povedati ali o čem debatirati … jaz se vedno naredim sila zasedeno in iščočo neke dokumente, vendar ne pomaga … japka bi debatirala … danes na primer jo je zanimalo zakaj sem sama v pisarni, zakaj je PC od Sulfota še vžgan, zakaj imamo samo en prtiner in podobno … skratka … small talk … ki ga sovražim … sploh z raznimi japkami in podobnimi po hodniku plazečimi se zadevami, pri katerih ne vidim potrebe, da bi z njimi gojila kakršenkoli prijateljski ali vljudnosti odnos …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

6 Responses to Japka …

  1. Einherjar says:

    Small talk… Koji jim je kurac s tem nakladanjem.

  2. kameleonka says:

    Small talk psihično utrudi in obenem vzpodbuja nasilje.

  3. Vale says:

    @Ein ne vem, tako so jih učili … tako so naučeni … čreda pač …

    @Kameleonka … res maš, če človek ni pri volji rata resnično nasilen, verbalno sigurno …

  4. brane says:

    jest jih pošlem vse direkt v pičku matrnu..

  5. maxxi says:

    a take živali gojijo pa tud tardeči pri vas ? :O sm mislu da so sam prnas !
    ajej sem vedu da je virus k se širi !

  6. Vale says:

    @Brane s čim jih to pošlješ?

    @Maxxi po moje so od nas k vam prišlo🙂

Leave a Reply

