Rukzak …

… nahrbtnik … sem si omislila za v službo oziroma mi ga je omislil moja Ključna podrobnost, ker posedujem še vedno star težak službeni prenosnik … ko to s torbo vred daš na tehtnico, znese neto teža od 3 do 5 kg, odvisno koliko papirovja še tovorim s sabo in kaj zjutraj vržem noter za malico … ker me tare skolioza, se moram pazit … no torej smo si omislili nahrbtnik … ki ga nosim že tri mesece in pomaga … pri tem pa vedno znova naletim na radovedne sodelavce, ki morajo vedno znova spraševati zakaj nosim nahrtbik oziroma večinoma vprašajo še bolj neumno, zakaj imam nahrbtnik na hrtbu, kot da bi ga bilo možno nositi kje drugje … Ključna podrobnost je sicer predlagal naj jim rečem, da kilo heroina ravno ne moreš prenašat v vrečki najboljšega soseda, samo bi bila prehuda, ker bi hitro verjeli … pa jim rečem, da je tudi Kristus nosil križ na hrbtu … odgovor je dober, itaq ga nihče na kapira, zato tudi ne sprašuje dalje …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... razmišljanja. Bookmark the permalink.

3 Responses to Rukzak …

  1. Ivan Grozni says:

    Če si ti s tem rukzakom Kristus, potem sem jaz Simon iz Cirene.

    Huh, scary:/

  2. Vale says:

    Kaj pa morem, če so Kristusa ljudje napačno prikazali🙂

  3. Pingback: V slabo voljo ... « Ukročena trmoglavka …

Leave a Reply

