Nos in čokolada

… nanju me je spomnila Kameleonka v “Žvečenju” … v srednješolskih časih sem nekega dne ugotovila, da imam zamašeno uho (vsaj tako se je meni dozdevalo) … odpeketala sem k zdravniku, prepričana, da mi bo sčistil zadevo s tisto veliko šprico polno vode, pa mi je dal napotnico za otorinolaringologa … bil je to možakar v beli halji kakopak in preden me je pregledal si je nataknil na glavo čelado z lampo … z BTP (blago telečjim pogledom) sem opazovala kaj pri hudiču bo naredil … in se je zakopal v moj nos … nekaj časa je gledal vanj in pri tem izustil nekaj hm-ov, mm-ov, aha-jev in še par hm-jev … potem me je BTP pogledal in vprašal, če sem bila kdaj operirana na nosu … nisem … še bolj BTP me je pogledal in vprašal, če sem imela kakšno nesrečo v kateri sem si poškodovala nos … nisem … potem me je totalno BTP pogledal in še enkrat vprašal, če res nisem imela nobene operacije na nosu … in sem mu čisto po resnici povedala, da nisem … zopet se je zakopal v nos in na koncu rekel “čudno” … potem je vzel malo rjavo okroglo zadevo s špičko na koncu in rekel, da ko bo rekel “zdaj” naj jaz izgovorim Č O K O L A D A … stisnil je malo rjavo okroglo zadevo, s čimer je v moj nos poslal nekaj prašnega, rekel zdaj in jaz sem rekla Č O K O L A D A … v ušenih kanalih je nekaj zahreščalo, malo popokalo (ne, ni se prikazal Palček Smuk) in zadeva je bila končana … na izvid pa je zapisal “spontana deformacija nosa” …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

