Jutra so …

… so lepa. Danes smo zopet opazovali srne … tudi one so pomladne, saj skakljajo po travniku, kot da bi imele čebele v riti … po jutranji kavi, ki je bila pred sedmo, sem se maskirala v Fato in iztrebila iz stanovanja vse kar je bilo za iztrebit … nato sem peš odpujsala do Ankarana v štacuno, kjer sem izbraila najlepši kos mesa, najlepša dva korenčka in najlepšo papriko … sa ne govorim o fižoletah … v trafiki sem kupila časopis in odpujsala nazaj … vmes sem nabrala še šopek marjetic ter tri veje rožmarina … sedaj malo kuham riwc, ker se je začelo oblačiti in bo očitno dež, ampak mi vsaj ne bo žal, da se valjam po kavču in berem … vmes bom skuhala še juho … nato grem na čvek s Čvekico in potem mislim, da ne bom več sama …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

