Šparogi

… je pisalo včeraj pred omiljeno gostilno oziroma:

  • Fritaja s šparogami

  • Testenine s šparogami

  • Pizza s šparogami

… seveda, toplo je, prvi so že pokukali iz zemlje in se bohotijo v najbolj jebenih predelih, da prideš domov cel popraskan, če želiš en majhen šopek …

… in tako so se mi že na vhodu pocedile sline, ko sem imela pred očmi lepe sveže na maslu popražene šparglje z domačo panceto in testeninami … pa so mi hkrati pred oči stopili še ravioli izpred treh dni … ki so bili obupno slabi … in sem se odločila, da ne bi ponovno testirali novosti, ker sem ipak preveč lačna … pa me je omiljeni natikar prepričal, da so testenine odlične … in tako smo naročili Jurčka (kot vedno) in testenine s šparogami … kot sem bila v Rustiki totalno razočarana, sem bila tukaj totalno pozitivno presenečena … na vročem krožniku sem dobila sveže testenine z maslom, domačo panceto in svežimi divjimi šparogi, potresene z ravno pravšnjo mero parmezana … ne tistega suhega iz vrečke ali že tri dni naribanega, ampak svežega … čista desetka … zraven pa na eni strani Staro Pramen, na drugi pa Erdinger …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

