UE z moje strani …

… včeraj smo šli po registrsko tablico za Bjutija in menjat dokumente zaradi spremembe stalnega bivališča … že en teden prej smo globoko dihali in se psihično pripravljali na vse morebitne težave in tegobe, ki nas lahko doletijo na Upravni enoti … ampak vedno znova se človek zave, da je to nemogoče … pa če se vehementni Virant še tako hvali kako je vse uštimal … skratka … najprej moraš izbrati pravo okence, kar ti razmeroma lahko uspe, ker ipak nad njimi piše komu ali čemu so namenja … stopili smo eden k registraciji … drugi k osebnim dokumentom … ter ugotovili, da najprej čakaš, da dobiš pildek na katerem piše kaj boš opravil in koliko to stane, potem pa s pildekom odpujsaš do okenca kjer piše blagajna, plačaš, dobiš račun in greš nazaj k prvotnemu okencu, da ti uredijo to po kar si prišel … ok … hvalabogu sem imela s sabo vse kar je potrebno za pridobitev registrske tablice … ovi papir, oni papir, račun, potrdilo, blablablablballlfaafdakjfčlakjgčag … pa še vse kar je potrebno za izdajo novega vozniškega … in sledilo je kup podpisov v kup kvadratkov in na kup vrstic, ko itaq po tretjem nimaš več pojma kaj podpisuješ in ti lahko mirne duše uturijo tudi potrdilo za umret … umret smo hoteli vsi, ki smo imeli opravke na EU z malo črno zadevo z belimi nogavicami, ki je tečnarila pri okencu ” blagajna” z vedno isto ponavljajočim se stavkom “pa ja sam ovo već platio, ne razumijem zašto moram opet platiti, jer sam zaista to već platio, pa kako vi to ne vidite, da sam ja to platio” … malo sem gledala naokoli ali sem na trojezičnem območju, ampak napisi po UE so bili še vedno samo v slovenščini in italijanščini … hudimana … nekaj ne štima … potem je končno po 10. minutah črna zadeva platila in šla tečnarit na drugo okno s “kao da on ništa ne zna zašto je morao to ješ jedan put, da plati, jer je več platio” … no, vsaj dolgčas ni blo … medtem ko se je večina zgražala in zavijala oči nazaj v možgane, sem se jaz na glas krohotala … ampak me je smeh kmalu minil, ko sem ugotovila, da sem dobila zadnjo vozniško dovoljenje in ga tako moja ključna podrobnost ne bo dobila, ker so na Cetisu nekaj zajebali in dovoljenja sicer imajo, vendar jih ne morejo izdati, ker ni vnešene neke kode, bkjgčakjgčakugiašeogjačgčlajfčkja in naj pridemo drugič … AAAAAAAAAAAAAAAAA … tudi potni list, kjer ti samo vpišejo nove podatke in ne rabiš novega, pošljejo na Cetis, da to oni vpišejo in traja en teden, da ti ga vrnejo … AAAAAAAAAAAAAAAAA … Cetis … hvala ti, da si … brez tebe bi dobili dokumente prej … in uredili vse v enem dnevu … tako pa nas čaka zopet enotedensko globoko dihanje in psihično pripravljanje na vstop skozi težka vrata UEja … ter čakanje pred vsemi okenci z vsem tečnim folkom, ki misli, da bo, če ti bo dihal za ovratnik, prišel prej do dokumetnov, kot če bo stal meter stran od tebe … da ne govorim o debilu z ljubljansko registracijo, ki je čepel s sončnimi naočali in mujotom v rokah u velikima i snažnima kolima tik pred vhodom v EU (nemalo, da se ni zapeljal kar noter), ker zanj ne velja prepoved parkiranja, kaj šele, da bi se malo sprehodil … na koncu sem naredila mali “UEEEEE” in odpujsala na pivo … imela sem vsaj to srečo, da je teta potegnila iz omare všečno registrsko tablico … in prosim ne me več spraševati zakaj imam še vedno dokumente s starim naslovom … mislim, da bom z njimi še dolgo tlačanila zemljo … ne da se mi več uvkarjat s Cetisom, UEji in vsemi pritiklinami imbo for, ki so namenjene samo tistim, ki imajo kaj od tega …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... razmišljanja. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

