Obiski …

… danes me je znanec vprašal, če bom čez vikend na Obali … ne bom … je bil moj odgovor … škoda, ker smo hoteli priti na kavo … ob vsakem takem vprašanju in potem razočaranju, ko poveš, da te ni, mi malo pritisk dvigne … že res, da je Obala prijetna turistična destinacija, je pa tudi res, da prebivalci Obale nismo zato dolžni nuditi kavice vsakemu, ki se mu zazdi, da bi prišel na Obalo, še manj trošiti svoj čas  zanjo … sama čez teden delam … imam dve službi … redno dopoldansko in honorarno popoldansko in moj delavnik se zaključi tam med 20.00 in 21.30 … v sredo že komaj čakam vikend, ko si bom malo odpočila in zrelaksirala kar pomeni, da počnem to kar mi je všeč s tistimi, ki so mi všeč … v to sorto sproščanja in uživanja vsekakor ne sodi  obremenjevanje s tem, kdo od morebitnih znancev bi morebiti prišel na kavo, ker si je zaželel morskega zraka in pri tem pomislil, da bom takoj pridrvela tja kjer se bo zadrževal ali celo, da bi se prikotalil k meni in bi mu (ker je nekje slišal ali prebral, da rada kuham) še kaj skuhala, pri tem pa bi hvalil ali grajal urejenost votline ter njene okolice …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... razmišljanja. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

