Stare navade …

… v bistvu me posedanje ob morju vedno znova fascinira, kot tudi njegov zvok, barve na njem in ob njem … v bistvu me ne fascinira samo posedanje ob morju ampak narava kot taka … fascinirajo me tudi gore v vsej svoji lepoti (Uršlja Gora še posebej in vsakič, ko se pripeljem v Mislinjo in jo zagledam) … fascinira me narava vedno in povsod …  in tako kot večina prebivalcev na Obali ne opazi kako je morje vsak dan druge barve, kako sonce vsak dan zahaja v drugačnih barvah, kako vsako jutro drugače diši in večer drugače govori, tako se jaz na to ne morem navaditi … nikoli se nisem in upam, da se tudi nikoli ne bom … vedno sem se čudila naravi od kje jemlje vse to kar nam kaže … večina se temu ne čudi … večini je to samoumevno … tudi prav … vsem, ki tega ne opazite sporočam (povzeto po Lačnemu Franzu): “Mirno morje, dober kavs vam želi vaš Miki Maus” …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... razmišljanja. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

