Pasuljac …

… pasulj, prebranac … pravi … ni boljšega … s pravo domačo klobaso … njamsi … zadnjič pa je pri nas potekal pogovor glede pasulja v sledeči obliki …

A: Sem skuhala pasulj prvič.
Jazs: Fino.
A: Ja, sem kar vrgla v vodo čebulo, papriko, fižol in meso ter kuhala dokler ni blo kuhano. Aja, pa na koncu sem dodala še mal moke.
Jazs: BTP (Blago Telečji Pogled), vzdih in … držigobec, držigobec, držigobec …
B: Fuj, jaz tega sranja ne jem. Tašča mi vedno pripravi kaj drugega, ko kuha to svinjarijo.
Jazs: BTP brez vzdiha in … držigobec, držigobec, držigobec …
A: Ja? Pa je dober veš.
Jazs: BTP na kvadrat brez vzdiha in … držigobec, držigobec, držigobec …
B: Ma ja. Itaq pa ne kuham, škoda cajta za to, če tašča nič ne naredi, grem rajši v kafič na dva deci soka pa sem sita.
Jazs: BTP, BTP, BTP … držigobec, držigobec, držigobec …

Stvar navade pač … a ne?

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

