Alpha …

… he, he … po kakšnih dveh mesecih bralne suše sem v roke zopet vzela knjigo (hvala dežurnemu krivcu za to) – Michael Houellebecq, Osnovni delci in pri prebiranju 47. strani sem se morala kar malo krohotat (nekateri boste vedeli zakaj), pa ne zaradi tega kar sem prebrala, ampak zaradi tega, ker me je prebrano spomnilo na določeno debilno izjavo … izjave ne bom na tem mestu omenjala, ker je debilna in si tega ne zasluži, bom pa prepisala kaj piše na 47. strani … vem, da se bo še kdo pri tem smejal:

“Vsi živalski sistemi delujejo po načelu sistema moči njenih članov. Sistem določa stroga hierahija: najmočnejši samec je žival alfa, drugi po moči žival beta in tako dalje do najnižjegačlana hierarhije, imenovanega mega žival …”

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

