Ne-pričakovanja …

lgst3088.jpg… lepo vas prosim …

… če me boste vprašali ali ste debeli in vam bo rekla ja …
… če me boste vprašali če mi greste na jetra in vam bo rekla ja …
… če me boste vprašali, če mislim, da sem najbolj pametna in bom rekla ja …
… če me boste prosili na nasvet in vam ne bo všeč …
… če me boste vabili na obiske in bom si non stop izmišljevala izgovore zakaj ne morem prit …
… če bom rekla, da nimam časa za kavo z vami …
… če vam ne bo odgovorila na butaste e-maile s kao smešno vsebino ali jih celo zbrisala neprebrane …
… če vam ne bom odgovorila na SMSe …
… če se vam ne bom oglasila na telefon …

Ne bodite jezni, užaljeni … ne vlačite riwca po tleh, niti vam ga ni treba kuhat … ker ne boste spremenili ničesar … jaz pa tudi ne … kljub temu, da vam občasno:

… lažem, da niste debeli …
… lažem, da mi ne greste na jetra …
… priznam, da nisem najbolj pametna …
… dajem všečne nasvete …
… pridem na obisk …
… plačam kavo …
… no, e-mailov z zabavno vsebino res ne pošiljam več …
… občasno odgovorim na SMS …
… dvignem tulifon …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... razmišljanja. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

