Sranje …

… pasje namreč, da ne bo pomote, ker sranja je drugače, na žalost, polno tudi v drugih oblikah … nanj me je spomnila Ženska oziroma me je spomnila na to, da sem včeraj, ko sem se sprehajala, skoraj stopila vanj … pa sem hvalabogu cela zamišljena nekako gledala proti tlom in se mu zadnji hip ognila … ter pri tem preklela vse usrane lastnike psov, ki meni nič tebi nič gledajo svoje ščene kako serje, pri tem mu še prijazno prigovarajo kako priden je, ker serje, nato še malo v sranje pogledajo, da se prepričajo, da je z njim (sranjem, ne psom) vse vredu in meni nič tebi nič vehementno nadaljujejo sprehanje psa … pri tem si vedno znova zaželim, da bi na njih padla tona pasjega sranja in da bi smrdeli celo življenje … banda primitivna … pa kako lahko brez vsake slabe vesti puščajo pasje sranje povsod? … a je tako težko počistit za sabo … in potem se človek vpraša, kako je to v družbi, kjer bodo kmalu prepovedali kajenje v javnih prostorih, sploh mogoče? … ah, ja, seveda … kajenje škodi … tako kadilcem, kot nekadilcem … pasje sranje ne škodi nikomur … tudi če stopiš vanj … malo smrdi, malo drsi, to pa je tudi vse … zatorej dejmo srat povsod, itaq ne škodi nikomur … sranje je zdravo …

… nekoč bom enemu od usranih lastnikov potisnila glavo v produkt njegovega ščeneta …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... razmišljanja. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

