Novoletne brezvezoljube in voščila …

5953653.gif… kozlarija, če mene vprašate … se nekaj zaobljubljat na starega ali novega leta dan … čisto odkrito povedano so to zaobljube za ljudi brez volje in karakterja … zakaj pri vragu čakata na neko novo leto, da si nekaj obljubiš, zaobljubiš, sprejmeš … če se nekaj odločiš, se pač odločiš takrat, ko te to prime … oziroma, ko te nekaj prime imaš vedno dve možnosti … pustiš, da te mine ali pa realiziraš … sama ponavadi realiziram, ker sem živc in nimam potrpljenja, da bi čakala, da me mine … skratka … če smo že pri novoletnih obljubah … in kakorkoli so mi kozlaste in brezvezne, sem letos vseeno sprejela eno, ki jo sprejemam že nekaj časa, pa se je nikakor ne morem držat in tudi letos sem jo 3x prekršila … no mogoče bo drugo leto že trdno zasidrana in se je bom držala … česa? … “da ne bom pošiljala božično novoletnih čestitk” … zakaj ne? … ker so totalna kozlarija … tistim, ki so mi blizu in jih imam rada želim vse najboljše vedno in povsod … tistim, ki mi niso blizu pa ne vem zakaj bi pošiljala neke kozlarije, ki niso iskrene zato, ker je pač to v navadi … tako bom letos 31.12. ugasnila mujota, ker ne mislim prebirat vseh osladnih in kao duhovitih čestitk in ga bom z grozo prižgala 3.1. ter upala, da čimprej neha piskat … zatorej vsi, ki berete tole … bodite prijazni in ne trošite denarja za razne SMSje in podobna voščila, ker bom najbolj vesela, če jih ne boste …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... razmišljanja. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

