Pižmovka …

… se peljem danes lepo na easy, ker sem imela še čas, na tulivadbo … zavijam proti telovadnici, ko iz grma nekaj leze na cesto … ustavim … prižgem dolge luči … prepričana, da je spet kaka glupa mačka, ki skuša napravit samomor, kar pri meni ne pali spljoh … in zagledam … pižmovko … in to sila vehementno pižmovko … meni nič tebi nič ona vehementno nadaljuje pot čez cesto … sila počasi … no ja, po pravici povedano je zgledala sila bolehno in krevljasto … in tako ona počasi čez cesto, jaz pa zijale z odprtimi usti gledam za njo … in potem se je krevljasto izgubila v grmovje … jaz pa na tulivadbo …

… sem pa v klepetu s Pačko (beri Allo) ugotovila … da bi jo lahko, glede na to, da je bila vehementa, bolehna in krevljasta kamot zgazila in si naredila iz nje kakšno fletno kapco … ali pa obrobo za rokavičke … morda celo ovratnik, ker je bila kar zajetna in dobro rejena … začuda Pačka ni dala ideje, da bi jo spekla in požrla … glede na to, da požre vse kar sliši na ime meso …

… draga pižmovka, pazi se me drugič …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

